برپایی نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در شهر کرمانشاه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، از برپایی نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در شهر کرمانشاه در ایام دهه فجر در محل برپایی نمایشگاه‌های بین المللی واقع در بوستان شاهد خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حبیب الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایشگاه هم اکنون آماده غرفه آرایی است، گفت : این نمایشگاه روز شنبه ۱۳ بهمن افتتاح می‌شود و تا ۱۸ بهمن پذیرای حضور مردم استان می‌باشد.

وی گفت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استناد مصوبات ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه مسئول کارگروه برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های چهل سال انقلاب در استان کرمانشاه شده است.

وی اظهار داشت: در این راستا پنج کمیته تخصصی اجرایی ذیل این کارگروه با اهدافی، چون تببین محتوای نمایشگاه، تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع، برپایی کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه تعیین شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در این نمایشگاه حضور ٤٩ دستگاه اجرایی استان از جمله دستگاه‌های نظامی و انتظامی قطعی شده است که به معرفی فعالیت‌های تخصصی و دستاورد‌های خود برای القا بخشیدن فضای انقلاب و نشان دادن میزان تغییرات شاخص‌های بخش مربوطه از ابتدای انقلاب تاکنون و همچنین ایجاد شور و نشاط و امید به آینده روشن برای مردم بالاخص نسل جوان استان می‌پردازند.

وفایی، شعار این نمایشگاه «افتخار به گذشته و امید به آینده» است که دستگاه‌های اجرایی استان چهل سال بالندگی و افتخار را در نمایشگاه به تصویر خواهند کشید.

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را از ۱۳ تا ۱۸ بهمن هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸ اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/د

نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب روز شنبه ۱۳ بهمن افتتاح می‌شود

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.