احداث بیش از ۶۰۰ طرح صنعتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۶۰۰ طرح صنعتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان در دست احداث است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از اقدام‌های انجام شده در حوزه شهرک‌های صنعتی طی ۴۰ سال بعد از انقلاب یاد کرد و گفت : هم اکنون بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرک‌ها صورت گرفته است.

وی با اشاره به تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی از سال ۷۳، گفت : در این سال‌ها اقدام‌های قابل توجهی در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

وی تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی که اکنون در استان فعال است را ۲۱ مورد اعلام کرد و یادآور شد: مساحتی که در این نواحی و شهرک‌ها در اختیار داریم ۲ هزار و ۳۴۱ هکتار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : از این میزان اراضی حدود یک هزار و ۴۵۰ هکتار عملیاتی شده و بیش از ۵۶۰ هکتار آن نیز به متقاضیان واگذار شده است.

کردستانی، تعداد قرارداد‌هایی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان منعقد شده را یک هزار و ۱۵۲ مورد اعلام کرد و یادآور شد: هم اکنون نیز ۴۴۲ واحد صنعتی با مساحت ۲۲۸ هکتار در این مناطق به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته این مسئول، میزان سرمایه‌گذاری واحد‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ایجاد شده نیز نزدیک هشت هزار و ۸۰۰ نفر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه اضافه کرد: به علاوه در این مدت موفق شدیم از مرکز خدمات کسب و کار استان نیز بهره برداری کنیم.

کردستانی، از تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز یاد کرد و افزود: اکنون تقریبا تمامی این نواحی دارای آب، برق، گاز و ... هستند.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که در این مدت از واحد‌های صنعتی انجام شده، عنوان کرد: در این سال‎ها انواع خدمات آموزشی، زیرساختی، تسهیلات و ... در اختیار واحد‌ها قرار گرفته و تلاش کردیم اراضی را نیز با قیمت مناسبی در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

انتهای پیام/د

بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری  در شهرک‌ها صنعتی صورت گرفته است

 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.