مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

اکران ۱۴ فیلم فجر و سیمرغ پروانه‌ها در سنندج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: ۱۴ فیلم فجر و سیمرغ پروانه‌ها در سنندج اکران می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال قلعه‌شاخانی اکران ۹ فیلم بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و ۵ فیلم سیمرغ پروانه‌ها در سنندج خبر داد و گفت: این فیلم از ۱۲ تا ۱۸ بهمن جاری در سینما فروردین مجتمع فجر سنندج اکران می‌شود.

وی افزود: همزمان با آغاز اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کشور، ۹ فیلم این جشنواره در بخش سودای سیمرغ نیز در سنندج اکران می‌شود.

وی به عناوین این فیلم‌ها اشاره کرد و افزود: فیلم‌های «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی، «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان، «پالتو شتری» به کارگردانی مهدی علی میرزایی، «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی، «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده، «سرخ پوست» به کارگردانی نیما جاویدی، «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی در این دوره از جشنواره فیلم فجر در سنندج به نمایش در می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه فیلم‌های بخش سودا سیمرغ این جشنواره به مدت هفت روز و در ۲۸ سانس اکران می‌شود، ادامه داد: علاقه‌مندان به این جشنواره از روز جمعه ۱۲ بهمن در ساعت‌های ۱۴:۳۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۳۰ و ۲۲:۰۰ می‌توانند نظاره‌گر فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر باشند.

قلعه شاخانی به بخش سیمرغ پروانه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: این برنامه در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان است که برای دومین سال برگزار می‌شود و در ۵ روز از ایام برگزاری جشنواره، شاهد نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان هستیم.

وی اضافه کرد: روز شنبه ۱۳ بهمن فیلم «لکنت»، یکشنبه ۱۴ بهمن «پاستاریونی»، دوشنبه ۱۵ بهمن انیمیشن «بنیامین»، سه شنبه ۱۶ بهمن فیلم «ضربه فنی» و چهارشنبه ۱۷ بهمن انیمیشن «آخرین داستان» به ظرفیت ۴۰۰ نفر در سانس ساعت ۹:۳۰ برای کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شوند.

انتهای پیام/م

اکران 9 فیلم همزمان با آغاز اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در کشور

برچسب ها: نقدفیلم ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.