پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۱/۰۹

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2400...0917: احتراما سايت جهاد دانشگاهی برای آزمون استخدام اعلام کرده است که به سایت مراجعه کنیم اما با اينکه کارت ثبت نام فروخته اما از ساعت 5 عصر از دسترس خارج شده است.  لطفا پيگيري نماييد.

 

5698...0911: سایت شرکت در آزمون استخدامی مشکل دارد. باز نمی شود. حداقل تمدید کنید.

 

9837...0919: لطفآ درمورد خانواده معلولین مشکلی به وجود بیاید آن معلول چکار باید انجام دهد. با مراجعه به بهزیستی می گویند که هیچ بخشنامه برای حمایت به ماابلاغ نشده است حتی اوام هم قبول نمیکنند. کسی توان پرداخت ۱۰میلیون وام راندارد وامهای کوچک نمیدن که با مستمری که می دهند پرداخت کنیم. از شما رهبر و ریس جمهور و رسانه خواهش میکنم رسیدگی نمایند واقعأ مشکل دارم باتشکرازشما.

 

3163...0914:  27آذرماه97  ازخرید خودرو جک اس 3 کرمان موتور (نمایندگی ارومیه) انصراف دادم. موقع ثبت نام پول را نقدا گرفتند ،اما امروز که 9 بهمن هست (باگذشت43روز) هنوز پولم را پس ندادند. خواهشا پیگیری نمایید.

 

6520...0912: ما از کارگرای ساختمانی هستیم می گویند که کارگرهای ساختمانی باید 35 سال پول بیمه بدهند ولی 30 روز حقوق بگیرند هر جا که پیش سازمان های مربوط رفتیم جواب درستی ندادند.

 

8271...0991: از شما خواهش می کنم یک فکری برای ما روستای های که خانه  فرسوده داریم و کسی دل نمی سوزاند فکری کنید. با سه تا بچه در خانه ای فرسوده در حال ریزش خواهش می کنم صدای من را به گوش مسئولین برسانید. پریسا کربلای زند از روستای حاجی آباد سفلی.

 

9522...0990: من حسین محمدی هستم از میانه ما با ۵ نفر خانواده برگه سهام عدالت داریم اما پول برای ما واریز نشده است. لطفا پیگیری کنید متشکرم.

 

7383...0911: موسسه کاسپین سپرده ما را نمی دهد به هرکجا مراجعه می کنم جواب نمی دهند.

 

4566...0910: نتیجه استخدام رسمی فرهنگیان که قراربود وزیر آموزش و پررش چند روز آینده مشخص کند نتیجه را در اخبار مستقیم بگین و از وزیر پاسخ درست بگیرین و پخش کنید.

 

1005...0913: ما متقاضیان خودرو در یک روز پیش پرداخت دیماه و بهمن و اسفند تحویل صورت گرفته است. حال اینکه وزیر تجارت تا تحویل دی ماه را دستور تخفیف قیمت دادند.خواهشمندیم وزیر دستور تخفیف قیمت خودرو در بهمن واسفند را بدهند.

 

6368...0930: چرا بسته  حمایتی به کمیته امداد و بهزیستی زود زود می دهند اما برای ما که مستمری بگیر هستیم و چهار نفر و دو دختر دانشجو داریم فقط یک بار داده اند. خواهش می کنم پیگیری کنید به خدا قسم خیلی نیاز داریم ممنونم.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار