یک توسعه دهنده بر اساس کدی که در iOS 12.2 پیدا کرده است، خبر داد که اپل برنامه دارد تا نسل هفتم آیپاد تاچ و چهر مدل جدید آیپد را عرضه کند.

نسل هفتم آیپاد تاچ و چهار مدل آیپد جدید به بازار می‌آیندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شایعاتی منوط به عرضه نسل هفتم اپل iPod Touch منتشر شده است، همچنین اپل برنامه دارد تا iPad mini 5 و دو مدل آیپد جدید را به بازار بفرستد. اما یک توسعه دهنده به نام Steve Troughton-Smith در توئیتر پیامی را ارسال کرده و که می‌گوید در نسخه بتا iOS 12.2 کدی پیدا شده که خبر از یک آیپاد تاچ و چهار مدل آیپد جدید می‌دهد. بر اساس گفته این توسعه دهنده هر تبلت یک نسخه Wi-Fi و Wi-Fi + Cellular دارد.

این شخص اعلام کرده که بر اساس کد موجود، هیچ کدام از تبلت‌ها از Face ID پشتیبانی نخواهند کرد و مدل آیپد دارای صفحه نمایش ۹.۷ اینچی است. این خبر شایعاتی که خبر از شش مدل آیپد جدید به همراه Wi-Fi و Wi-Fi + Cellular می‌داد را رد می‌کند. همچنین گمانه زنی‌هایی در مورد یک مدل آیپد جدید به همراه نمایشگر بزرگ ۱۰ اینچی به همراه حاشیه باریک که مجهز به امکاناتی مانند Face ID، درگاه USB نوع C و پشتیبانی از اپل Pencil 2 وجود داشت که با این خبر به نظر تکذیب می‌شود.

نسل هفتم آیپاد تاچ و چهار مدل آیپد جدید به بازار می‌آیند

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، کدی که توسط Troughton-Smith یافت شده نیز خبر از عرضه نسل هفتم از آیپاد تاچ را می‌دهد. مدل فعلی آیپاد تاچ (نسل ششم) مجهز به نمایشگر ۴ اینچ LCD و پردازنده Apple A8 است. این مدل همچنین از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین فیس تایم ۱.۲ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.

این توسعه دهنده اعلام کرده که بر اساس کدی که در نسخه بتا iOS 12.2 پیدا کرده است، آیپاد تاچ جدید ویژگی‌هایی مانند Face ID و Touch ID نخواهد داشت. این در صورتی است که چندی پیش شایعاتی مبنی بر صفحه بزرگ آیپاد تاچ و ویژگی Touch ID این دستگاه منتشر شده بود.

نسل هفتم آیپاد تاچ و چهار مدل آیپد جدید به بازار می‌آیند

همچنین این شرکت به تازگی در تلاش است تا علامت‌های تجاری برای دسته بندی‌هایی مانند "رایانه دستی برای بازی‌های الکترونیکی" و "کنسول بازی دستی" است، این موضوع نشان می‌دهد اپل به دنبال تولید محصولاتی مانند آیپاد تاچ است که تمرکز ویژه‌ای در زمینه بازی‌های ویدئویی دارد. اولین آیپاد تاچ در سال ۲۰۰۷ عرضه شد که دوربین نداشت و به نمایشگر ۳.۵ اینچی مجهز شد بود. آن دستگاه و مدل‌های بعدی آیپاد تاچ از Wi-Fi برای اتصال به شبکه استفاده می‌کردند.

نسل هفتم آیپاد تاچ و چهار مدل آیپد جدید به بازار می‌آیند

نسل هفتم آیپاد تاچ و چهار مدل آیپد جدید به بازار می‌آیند


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فیس‌لیفت کادیلاک XT5 در چین فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

نسل جدید آیپدهای اپل

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار