بهره مندی ۴۰ روستای آذربایجان غربی از نعمت آب سالم و بهداشتی

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ روستای آذربایجان غربی از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علیرضا رضوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران  گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ایام دهه مبارک فجر تعداد ۱۱ هزار و ۹۷۹ خانوار با بیش از ۴۶ هزار و ۵۰۰ نفر در ۴۰ روستای استان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می‌شوند.
رضوی افزود: برای بهره برداری از طرح‌های ذکر شده ۱۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار کرد: از طرح‌های یاد شده ۸ طرح در هرکدام از شهرستان‌های ارومیه، خوی و ماکو، ۵ طرح در شهرستان پیرانشهر، ۲ طرح در هر کدام از شهرستان‌های سردشت و پلدشت و در شهرستان‌های مهاباد، نقده، شاهین دژ، شوط، سلماس، تکاب و بوکان هرکدام یک طرح آب رسانی، اصلاح، توسعه و بازسازی انجام می‌شود.

کلنگ زنی ۶ طرح عمرانی در آذربایجان غربی


علیرضا رضوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶ طرح عمرانی در استان کلنگ زنی می‌شود.
 
رضوی افزود: برای طرح‌های ذکر شده بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، صندوق توسعه و بانک توسعه اسلامی اختصاص یافته است.
 
وی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها آب آشامیدنی ۳۷ هزار و ۴۰۷ خانوار تأمین و تصفیه فاضلاب ۲ هزار و ۹۹۲ خانوار انجام خواهد شد.
 
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی یادآور شد: این طرح‌ها در شهرستان‌های ارومیه، تکاب، سلماس، بوکان، مهاباد و پلدشت کلنگ زنی خواهند شد.
 
انتهای پیام/م
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.