بهره گیری هنرمندان از ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب در ۴۰ سال گذشته

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هنرمندان برای خلق آثار در عرصه های گوناگون به روحیه ابتکار و خلاقیت شهدا نیاز دارند.

بهره گیری هنرمندان از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب را در 40 سال گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در همایش تشریح برنامه ها و تولیدات فرهنگی و هنری کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان بیان داشت: هنرمندان در عرصه های مختلف این ویژگی ها را اجرایی کنند تا آثار آنان در اذهان ماندگار شود و در قلوب انسان ها باقی بماند.

وی افزود: هنرمندان اگر بخواهند به معنای واقعی جهت، هدف و مسیر شهدا را ادامه دهند باید با بهره گیری از ارزش های متعالی اسلام و انقلاب را در 40 سال گذشته با زبان هنر و تکلیف گرایانه، مدبرانه به بدنه جامعه منتقل کنند تا فعالیت آنان ماندگار شود.

وی عنوان کرد: از بیش از یک سال گذشته ستاد کنگره گرامیداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان فعالیت خود را آغاز کرده و 13 موضوع در برنامه های خود قرار داده است.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم شهدای هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت و ایجاد امنیت کشور داشتن ابتکار، خلاقیت و نوآوری است که شهدا در مواجهه با موضوعات، مشکلات و موانع با بهره گیری از ابتکار و خلاقیت از چالش های پیش رو عبور می کردند.

وی گفت: افکار، اندیشه و زندگی نامه شهدا را بازخوانی کنیم و در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار بندیم که موفق شویم زیرا هدف کمیته فرهنگی و هنری، کنگره ستاد گرامیداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان و 20 کمیته این ستاد برای رسیدن به این هدف مقدس و متعالی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: هنرمند انقلابی و جهادی در راستای ارزش های انقلاب و مسیر و هدف شهدا گام برمی دارد و سه ویژگی از جمله فعالیت خالصانه برای خدا، سخت کوشی و داشتن دشمن را دارا است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار