سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

وظیفه مهم کانون پرورش فکری تربیت کودکان براساس تعالیم اسلامی است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، وظیفه مهم کانون پرورش فکری را تربیت کودکان و نوجوانان براساس تعالیم اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید لطف اله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گردهمایی مسئولان مراکز ثابت و سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان که امروز با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز برگزار شد گفت: مربیان کانون کار بسیار ارزشمند و جامعی را انجام می‌دهند که خلاصه کار پیامبر و ائمه دین و امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه قلب کودک و نوجوان مانند یک زمین مستعد و خالی است بیان داشت: هر بذری در این زمین مستعد کاشته شود به بهترین شکل پرورش خواهد یافت.

وظیفه مهم کانون پرورش فکری تربیت کودکان براساس تعالیم اسلامی است

حجت‌الاسلام و المسلمین سپهر تصریح کرد: اگر محتوای دین، معرفت، هنر، شعر و ... زمینه‌اش برای یادگیری فراهم شود، کودک و نوجوانی توانا، با معلومات، با طراوت و مستعد را تربیت می‌کنیم که سرمایه‌ای برای کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهیم داشت و این مهم به‌خوبی در کانون در حال اتفاق افتادن است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه افزود: انقلاب اسلامی موهبت الهی است که خداوند متعال به مردم ایران اهدا کرده است و این انقلاب به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مقطع رهایی ملت ایران است.

در ادامه این نشست وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان به برنامه‌های تدارک دیده شده مراکز کانون ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: ۶۲ مرکز ثابت، سیار و پایگاه‌های فرهنگی هنری کانون در ۳۰ شهر و بیش از ۶۰ روستا استان خوزستان با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی را با موضوع گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند کرد.

وظیفه مهم کانون پرورش فکری تربیت کودکان براساس تعالیم اسلامی است

وی برگزاری مسابقه‌های نقاشی، کتابخوانی، پرواز بادبادک‌ها، شعرخوانی، پوسترسازی، جورچین تصاویر انقلابی و برپایی ایستگاه‌های نقاشی روی پارچه، روزنگار انقلاب، کاردستی، چاپ، نمایش عروسکی و کاغذی را از جمله برنامه‌های مراکز کانون در ایام‌الله دهه فجر ۱۳۹۷ عنوان و اظهار کرد: در این ایام نمایشگاه و ایستگاه مطالعه کتاب‌های مربوط به انقلاب کارگاه نوشتن خلاق، معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، قصه‌گویی، و گل‌باران تمثال امام خمینی (ره) توسط مربیان با حضور کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

کیانی برپایی ایستگاه گریم و شرکت در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را دیگر برنامه‌های مراکز کانون خوزستان در این ایام برشمرد و اذعان داشت: در این ایام مرکز فرهنگی هنری کانون ملاشیه مجدداً بازگشایی خواهد شد.

گفتنی است؛ گردهمایی سراسری مربیان مسئول مراکز کانون شهر‌های اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، کارون، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، رفیع، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل بعد از ظهر ۱۰ بهمن‌ماه در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به کار خود پایان داد.

وظیفه مهم کانون پرورش فکری تربیت کودکان براساس تعالیم اسلامی است

انتهای پیام/گ

لزوم تربیت کودکان براساس تعالیم اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار