بودجه پیشنهادی شهرداری محمدیه تقدیم شورا شد

شهردار محمدیه بودجه پیشنهادی ۶۸ میلیارد تومانی سال آینده را به شورای اسلامی شهر تقدیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم نخستین شهردار محمدیه در جلسه شورای اسلامی این شهر گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۸ این شهرداری به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته شده که از این مبلغ حدود ۶۸.۸ درصد به بخش عمرانی و ۳۱.۵ درصد به هزینه‌های جاری اختصاص داده شده است.

نخستین افزود: از این مبلغ ۲۱ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان جاری، ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بخش اداری و ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در بخش خدمات شهری پیش بینی شده است.

*پروژه‌های عمرانی در شهر عادلانه اجرا می‌شود

شهردار محمدیه افزود: پروژه‌های عمرانی بر اساس عدالت محوری تعریف شده و اکثر آن‌ها در سال ۹۷ در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح می‌شود و همان روز نیز پروژه‌هایی که برای سال ۹۸ تهیه شده است کلنگ زنی خواهد شد.

نخستین بیان کرد: دراجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر به مسائل اساسی و اصولی شهر توجه شده است و تلاش کرده ایم عدالت اجتماعی در همه نقاط شهر رعایت شده و پروژه‌ها در همه جا اجرایی شود.

وی گفت:چند پروژه اساسی و مورد نیاز شهری که برای سال آینده در بودجه دیده شده احداث پل امام علی (ع)، احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین و پروژه پارک درون شهری و همچنین پارک بانوان در مهرگان است.

علی کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم در این جلسه اظهارداشت: پروژه‌های خوبی در آینده نزدیک در این شهر به بهره برداری خواهد رسید و با تلاش شهردار محمدیه و دیگر همکاران پرتلاش در شورای اسلامی شهر با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی مردم میزان عوارض را تعیین خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در افزایش تعرفه‌ها به درآمد‌های مردم توجه شده و در نهایت شورا به این نتیجه رسیده که در بخشی از تعرفه‌های عوارض شهرداری که به زندگی مردم و اصناف ارتباط دارد افزایشی نداشته باشیم، ولی در بخش‌های پردرآمد و مناطقی که تولید زباله و ساخت و ساز‌ها زیاد است تا ۲۰ درصد افزایش را پیش بینی کرده ایم.

انتهای پیام/ک

بودجه پیشنهادی سال ۹۸ محمدیه ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار