برپایی دوره تفکر و سبک زندگی در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از برگزاری دوره ضمن خدمت تفکر و سبک زندگی خبر داد.

حسین پور مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هدف تعلیم و تربیت، تغییر رفتار دانش آموزان است که با آشنا کردن دانش آموزان با سبک صحیح زندگی نمود پیدا خواهد کرد.

وی افزود: برتک تک متولیان آموزش و پرورش واجب است که در راه رشد و ارتقا تربیتی صحیح دانش آموزان قدم برداشته و تمام تلاش خود را تا محقق شدن این آرمان فرو گذار نکنند.

حسین پور بیان داشت: تغییر صحیح رفتاری دانش آموزان باید در جهت تربیت دینی، اسلامی و اجتماعی دانش آموزان باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز عنوان کرد: این دوره در راستای دانش افزایی و ارتقاء سطح آگاهی همکاران، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مشاورین، معاونین پرورشی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی پایه‌های هفتم و هشتم، در دبیرستان دخترانه زهره بنیانیان برگزار شد.

گفتنی است، پیش از این نیز دو کارگاه آموزشی با همین موضوع برگزار شد و دوره ضمن خدمت امروز، در راستا و ادامه‌ی دو کارگاه قبلی برگزار و در پایان گواهی ضمن خدمت به شرکت کنندگان اعطا شد.

سید امرالله عبدالهی، رئیس اداره سوادآموزی ناحیه ۲ اهواز به اهمیت نماز در زندگی اجتماعی پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این طرح را تعمیق و تقویت فرهنگ اقامه نماز در بین آحاد جامعه بیان نمودند.

وی بیان داشت: این طرح در جهت توانمندی آموزش دهندگان برای آشنایی بیشتر با روش‌های جذب مخاطبین و تصحیح، تعمیق و تثبیت آموزش عملی نماز اجرا شد که در نهایت آزمون شفاهی این طرح با حضور نماینده ستاد اقامه نماز استان در دبیرستان ولایت فقیه برگزار شد.

گفتنی است، این طرح با توافق ۳ ساله میان سازمان سوادآموزی و ستاد اقامه نماز برای آموزش عملی نماز به سوادآموزان برگزار شده است.

انتهای پیام/م

توجه به تغییر رفتار دانش آموزان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.