مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: مساجد با ترویج فرهنگ اهدای خون می‌توانند یکی از کانون‌های مهم اجتماعی برای گسترش این فرهنگ در جامعه باشند.

مساجد کانون‌های مهم اجتماعی در ترویج فرهنگ اهدای خون به شمار می‌آیندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدحمیدرضا اسلامی مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی در مراسم تقدیر از امام جماعت مسجد سجادیه طلاب مشهد در دفتر مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی با اشاره به نقش مهم مساجد در ترویج فرهنگ انتقال خون گفت: می‌توان مساجد را از کانون‌های مهم نشر و ترویج فرهنگ اهدای خون نامید که امیدوار هستیم تمامی مساجد به گسترش این فرهنگ انسان دوستانه و مهم بپردازند.

وی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: فعالیت انتقال خون بعد از انقلاب اسلامی پیشرفت شایانی داشته است و همانطور که مشاهده می‌شود بسیاری از سازمان‌ها در این امر مهم مشارکت بسیاری دارند.

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی تصریح کرد: این مشارکت اجتماعی باعث می‌شود وقتی افراد خودشان روی تخت بیمارستان بروند ذخیره قوی وجود داشته باشد تا بتوان همه مردم را پوشش داد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تبار امام جماعت مسجد سجادیه در این دیدار نیز گفت: همه افراد در جامعه می‌توانند با حضور در مساجد در کمک رسانی به سازمان عام المنعه انتقال خون پیش قدم شوند و به وظیفه انسانی خویش جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام// ز. م


ترویج فرهنگ اهدای خون در مساجد

برچسب ها: انتقال خون ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.