پایان مسابقات تنیس نوجوانان در کرمان

مسابقات تنیس نوجوانان، جام فجر که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کرمان برگزار شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

شکیبا پورتقی مسئول کمیته برگزاری مسابقات هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس نوجوانان، جام فجر با شعار "چهل سال ورزش و چهل سال افتخار" به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به مدت دو روز در مجموعه تنیس اقبال کرمان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه رقابت ها در دو بخش دختران و پسران به صورت مجزا به سرداوری سیدامین رضا مهدویان داور نشان سفید کشورمان برگزار شد، افزود: در پایان این مسابقات، در بخش پسران ارشیا دیلمی، امین ارجمند و یزدان بیرجندی به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

پورتقی تصریح کرد: در بخش دختران نیز بینظیر رشید فرخی، نجلا سادات علوی و یلدا صدیق پور مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه مراسم قرعه کشی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۰ بهمن جاری در مجموعه تنیس اقبال انجام شد، یادآور شد: مسابقات از روز پنج شنبه ۱۱ بهمن جاری در مجموعه تنیس اقبال کرمان آغاز شد و تا امروز جمعه ۱۲ بهمن ادامه داشت.

پورتقی مهمترین ویژگی برگزاری این رقابت ها را نداشتن ورودی عنوان کرد و افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این مسابقات بدون ورودی برگزار شد تا به عنوان هدیه ای برای شرکت کنندگان باشد.

انتهای پیام/ب

رقابت تنیسورهای نوجوان در کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار