مردم باید مطالبه‌گر باشند

فرمانده سپاه لرستان گفت: مشکلات اقتصادی و بیکاری موجود ربطی به تحریم ندارد و مردم باید مطالبه‌گر باشند تا حساب ناکارآمدی یک مسئول به گردن نظام نیفتد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یک‌هزار و ۱۴۳ طرح زودبازده در استان، ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه‌های ابنیه، راه، برق، انتقال و توزیع آب، قنات، آبخیزداری و منابع طبیعی و ابنیه ورزشی اجرا خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که این طرح‌ها با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و ۸۵۰ گروه جهادی و همچنین قرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه لرستان که هم‌اکنون در هفت دهستان مشغول به فعالیت است، انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی و بسیج مهندسی و بسیج کشاورزی نیز طرح‌هایی در دستور کار قرار دارند که بیشتر در حوز توانمند سازی است.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که از ظرفیت خیرین و بسیج در این طرح ها استفاده خواهد شد، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان لرستان نیز آمادگی خود را برای واگذاری طرح‌های محرومیت‌زدایی و زود بازده به سپاه اعلام کردند.

وی با ذکر این مطلب که در ۴۰ سال گذشته به اندازه ۴۰۰ سال در کشور کار شده است، عنوان کرد: پیش از انقلاب رژیم شاهنشاهی در خدمت غرب بود که با تلاش امام راحل (ره) ریشه استبداد خشکانده شد و وابستگی به غرب نیز از بین رفت این در حالی‌است که انقلاب اسلامی متعلق به مردم است.

کشکولی با ذکر این مطلب که مشکلات اقتصادی و بیکاری موجود ربطی به تحریم ندارد، ادامه داد: مردم باید مطالبه‌گر باشند تا حساب ناکارآمدی یک مسئول به گردن نظام نیفتد.

انتهای پیام/م

لزوم مطالبه‌گری مردم

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.