تکریم به پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی ضرورت دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:حفظ و بقای انقلاب اسلامی مرهون ایثار ،از خود گذشتگی شهدا و خون پاک آنها است بنابراین تکریم هر چه بیشتر به پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

تکریم به پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی ضرورت داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت السلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و جمعی از مسئولین در اولین روز از دهه فجر به شهر چوار سفر کرد و در ابتدا به دیدار خانواده شهید یاری رفتند.

امام جمعه ایلام با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده شهدا بر ضرورت تکریم هر چه بیشتر پدر و مادر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت:حفظ و بقای انقلاب اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خون پاک آنها است.

 حجت السلام والمسلمین کریمی تبار در ادمه سفر خود با حضور در جمع مردم بخش چوار ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به مردم تبریک گفت و افزود :دشمنان اسلام در کمین اسلام نشسته اند و از اقتدار مردم هراس دارند و ما باید این اقتدار را حفظ کنیم و اجازه نفوذ هیچ کشور بیگانه ای به خاک کشورمان را ندهیم .
وی در ادمه به هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت :دفاع مقدس یکی از وفاداری های مردم به امام و انقلاب بود و مردم ما صدر اسلام را الگوی خود کرده اند و هیچ سختی آنها را از این حرکت انقلابی باز نمیدارد.

نماینده ولی فقیه همچنین به تحریم های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: ما امریگا از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ایران را تحریم کرده اما در طول این چهل سال تحریم ها نتوانسته اند از ایمان و وفاداری مردم به انقلاب خود بکاهد و به فضل خدا از این به بعد هم نخواد توانست.
حجت السلام کریمی تبار بیان کرد: انقلاب اسلامی همچون درخت تنو مندی است که هیچ طوفانی نمی تواند روی آن تاثیر بگذاردو ملت باید افتخار کنند که به چنین شایستگی دست پیدا کرده اند.

انتهای پیام/با

دفاع مقدس یکی از وفاداری های مردم به امام و انقلاب بود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.