حمایت از نخبگان با پوشش بیمه‌ای

بیمه تکمیلی برای به حداقل رساندن نگرانی نخبگان و استعداد‌های برتر، امسال در مازندران بدون هیچ محدودیتی اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،خیریان پور معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استانداری مازندران در همایش قدردانی از ۴۰ نخبه برتر استان گفت: تامین اجتماعی و بنیاد ملی نخبگان برای گسترش پوشش بیمه‌ای نخبگان و استعداد‌های برتر توافقنامه‌ای امضا کردند که اجرایی شده است.

وی افزود: استعداد‌های برتری که مشمول طرح‌های حمایتی بنیاد ملی نخبگان هستند و به عنوان پژوهشگر بدون احراز رابطه مزد بگیری شاغل باشند و مشمول صندوق‌های بیمه و بازنشستگی نباشد بیمه آنان مطابق بیمه صاحبان مشاغل آزاد انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: دولت از نخبگانی که قصد تجاری سازی محصولات خود را دارند با اعطای تسهیلات کم بهره و شناسایی بازار‌های هدف و کمک برای برگزاری نمایشگاه‌های فروش محصولات کمک می‌کند.

خیریان پور به نقش بالای نخبگان و استعداد‌های برتر در صادرات و ارزآوری اشاره کرد و گفت: مازندران پس از استان تهران رتبه دوم در زیرساخت‌های فن اوری ارتباطات را دارد.

جهانشاهی رییس بنیاد نخبگان مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۵۰ هزارنفر در طرح شهاب زیرمجموعه بنیاد نخبگان استان هستند، افزود: بنیاد نخبگان برای حمایت از استعداد‌های برتر بدون در نظرگرفتن سقف مالی از طرح‌های ارائه شده برای تجاری سازی محصولات حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ک


بیمه نخبگان برتر مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.