برپایی هفتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در جنوب کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت:هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات وابسته بخش کشاورزی ،کود ، بذر،سم، آبیاری و تجهیزات گلخانه ای در جیرفت گشایش یافت.

برپایی هفتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت در آیین افتتاح گفت: در نمایشگاه تخصصی کشاورزی آخرین دستاوردهای بخش کشاورزی عرضه شده تا کشاورزان با آنها آشنا شوند.

وی افزود: 65 شرکت از سراسر کشور آخرین دستاوردهای خود را در زمینه آبیاری، کودهای آلی و زیست محیطی و ماشین آلات کشاورزی عرضه کرده اند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد تحول در توسعه کشاورزی بیان کرد و افزود: برقراری امنیت‌غذایی، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست، مدیریت بهره‌وری اقتصادی و ... از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است که با حضور در فضای ارتباطی تخصصی و نمایشگاه ها میسر می‌شود.

برخوری با اشاره به ظرفیت های بالای جنوب کرمان در تولید محصولات کشاورزی و تولید سالانه چهار و نیم میلیون تن انواع محصول تصریح کرد :برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها امری ضروری است که نه‌ تنها به توسعه کشاورزی منطقه می‌انجامد بلکه باعث بهتر و بروز شدن ابزار کار کشاورزان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: این نمایشگاه در محل مدیریت جهاد کشاورزی جیرفت از تاریخ 14 تا 17 بهمن به مدت چهار روز از ساعت 15الی21 پذیرای حضور علاقه مندان است.


انتهای پیام /س

 

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات وابسته بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار