جریان شکایت خانواده همسر «ریگی» از نرگس آبیار چیست؟

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» درباره اخباری مبنی بر شکایت خانواده همسر ریگی از این فیلم توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای شکایت خانواده همسر «ریگی» از نرگس آبیار چیست؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استقبال از فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی قاسمی که روایتى واقعى و مستند از زندگی عبدالحمید ریگى برادر عبدالمالک ریگی سرکرده گروه تروریستی جندالله و جنایات آنان است، شایعه‌ای با عنوان شکایت خانواده همسر عبدالحمید ریگی از عوامل این فیلم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

وی همچنین عنوان کرد: با پدر و مادر این خانواده در ارتباط هستیم و قرار است یک اکران هم برای این عزیزان داشته باشیم. در همین رابطه محمد قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «وقتی که ماه کامل شد» عنوان کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و هیچگونه شکایتی از این اثر نشده است.


بیشتر بخوانید:وقتی نرگس آبیار با «شبی که کامل شد» نبض هیجان مخاطب را در دست می‌گیرد


گفتنی است نرگس آبیار نیز شب گذشته و در جمع اصحاب رسانه از خبرنگاران و منتقدان درخواست کرد تا از نام «۲ریگی» استفاده نکنند چرا که این طایفه، یک طایفه قابل احترام هستند و نباید خطای یک دو نفر از آن‌ها باعث خدشه‌دار کردن این طایفه شود.

ماجرای شکایت خانواده ریگی از الناز شاکردوست چیست؟

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه ریگی وبرادرشو وهمه گرداندگان این بازیگران خون ریز وجانی وجنایتکاررو
آخرین اخبار