مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی،از ایجاد ۳ هزار مورد اشتغال در این استان خبر داد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی،در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت : در ده ماه نخست سال جاری، ۳ هزار و ۲۰۹ مورد اشتغال پایدار با ۶۶ میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ایجاد شده است.

سهندی افزود: همچنین برای ۴ هزارو ۳۰۰ نفر از مددجویان با هدف پایداری و توسعه طرح‌های اشتغال آموزش‌های مهارتی ارائه شده و برای ۱۰۴ نفر کاریابی شده است.

وی همچنین گفت: در حوزه حمایت و سلامت نیز برای مددجویان تحت پوشش به ارزش ۱۴۲ میلیارد و ۴۵۷ مممیلیون تومان کمک معیشتی پرداخت شده است. همچنین کمک هزینه ازدواج به ارزش ۵ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان و بابت درمان، بهداشت و بیمه مددجویان نیز ۲۳ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان هزینه پرداخت شده است.

راه اندازی سامانه سخاوت به منظور هماهنگی فعالیت های موسسات خیریه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی سامانه سخاوت خبر داد و گفت: سامانه سخاوت، به منظور هماهنگی فعالیت‌های موسسات خیریه راه اندازی شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۷۰ مرکز نیکوکاری در راستای جذب کمک‌های مردمی و رفع مشکلات نیازمندان در سطح استان فعالیت می‌کنند.

سهندی در پایان به فعالیت صندوق امداد ولایت در استان نیز اشاره کرد و گفت: در ده ماهه نخست سال جاری از طریق صندوق امداد ولایت برای ۵ هزار و ۵۱۵ نفر تسهیلات قرض الحسنه، به ارزش ۲۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

سهندی همچنین از جذب ۱۴ میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه در مدت زمان یاد شده خبر داد و گفت: در این مدت برای ۱۱۳ هزار مشتری، خدمات بانکی ارائه شده است.

 

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.