پرداخت ۴۴۷ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی از پرداخت ۴۴۷ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح مفتاح‌الجنه به مددجویان تحت پوشش خبر داد.

عزیز سهندی مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، ایجاد حس همدلی و استحکام روابط عاطفی در خانواده و نیز گسترش فرهنگ انفاق و نوعدوستی در جامعه و جذب کمک‌های خیران در راستای مرتفع ساختن مشکلات افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت را از اهداف مهم اجرای طرح مفتاح‌الجنه برشمرد و گفت: به منظور بررسی مشکلات مددجویان، در دی ماه سالجاری از ۳۹۸ خانواده مددجو دیدار به عمل آمد که در این دیدارها، ۴۴۷ میلیون تومان مساعدت مالی توسط خیران به این خانواده‌ها شد.
 
سهندی با اظهار اینکه بیش از ۷۰ درصد از برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ماه گذشته محقق شده است؛ افزود: در این دیدار‌ها بسیاری از مشکلات خانواده‌های مددجو مرتفع گردید.
 
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به رشد مشارکت خیران در دی ماه امسال تصریح کرد: بدون تردید ملاک مهم ارزیابی عملکرد برگزاری طرح مفتاح‌الجنه در استان، رفع مشکلات مددجویان بوده و میزان اثربخشی این طرح پربرکت بستگی به جذب و مشارکت هرچه بیشتر خیران استان دارد.
 
وی یادآور شد: خیران کمیته امداد منطقه یک ارومیه با ۱۳۷ میلیون تومان، بوکان با ۱۰۵ میلیون تومان، خوی با ۴۵ میلیون تومان و میاندوآب با ۲۹ میلیون تومان مساعدت، بیشترین کمک‌ها را در اجرای طرح مفتاح‌الجنه در دی ماه امسال به مددجویان داشته اند.
 
سهندی اظهار کرد: دیدار و دلجویی از مددجویان، تهیه و تعمیر مسکن، رفع مشکلات تحصیلی، آموزشی، معیشتی و اشتغال مددجویان ازمهمترین برنامه‌های اجرا شده در قالب طرح مفتاح‌الجنه در دی ماه امسال بشمار می‌رود.
 
انتهای پیام/م
 

پرداخت  تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.