واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد در شهرستان های تکاب و میاندوآب

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۱۲ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان‌های تکاب و میاندوآب واگذار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، همزمان با چهرمین روزاز دهه مبارک فجر ۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان تکاب  که فاقد مسکن هستند واگذار شد که  برای  هر کدام از این واحدها ، ۲۵ میلیون تومان اعتبار به عنوان کمک هزینه بلاعوض از طرف کمیته امداد پرداخت شده است.

همچنین امروز ۶ واحد مسکن دیگر در مناطق محروم شهری و روستایی شهرستان میاندوآب با 170 میلیون تومان اعتبار به مددجویان تحت حمایت واگذار شد.

رسول بخشی رئیس کمیته امداد شهرستان میاندوآب در این زمینه به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: از واحدهای واگذار شده، ۲ واحد در مناطق شهری و ۲ واحد در روستای بکتاش، یک واحد در هرکدام از روستاهای ممدل و قپچاق واگذار و به بهره برداری رسیدند.

بخشی افزود: همچنین فردا در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 3 مرکز نیکوکاری در روستا‌های بکتاش، للش لوی بزرگ و شهر باروق افتتاح خواهد شد و برای ۱۴ نوعروس جهازیه هر کدام به ارزش ۵ میلیون تومان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

تحویل مسکن مددجویی در میاندواب و تکاب

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.