در سومین روز از دهه فجر؛

۱۰ طرح آموزشی و خدماتی در میاندوآب به بهره برداری رسید

۱۰ طرح در سومین روز از دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال در میاندوآب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان شهرستان، مدرسه ۶ کلاسه در روستای اوچ تپه، ۷ واحد مسکن مددجویی، طرح هادی روستای گوگ تپه و مرکر اقامتی میان مدت درمان وابستگی به مواد مخدر مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید دولتخواه در روستای اوچ تپه میاندوآب یکی از این طرح‌ها بود که مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز میاندوآب در آیین افتتاح این مدرسه گفت: این مدرسه با ۶ کلاس درس و با مشارکت خیّر (جهانبخش محبی نیا) و اداره کل توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.
 
تحویل کلید ۷ باب مسکن مددجویی به صاحبانشان دیگر طرحی بود که در سومین روز دهه فجر اجرا شد و رئیس اداره بهزیستی میاندوآب در این باره گفت: ۳ باب خانه در بخش مرکزی میاندوآب و ۳ با خانه نیز در بخش باروق و یک باب دیگر در محدوده شهری میاندوآب جمعا با هزینه ۳۵۴ میلیون تومان ساخته و تحویل مددجویان شد.
 
بهره برداری از طرح هادی روستای گوگ تپه دیگر برنامه امروز بود که مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در این مراسم گفت: این پروژه با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری از محل قیر رایگان با هزینه ۶۲۳ میلیون تومان احداث شده است.
 
مرکز اقامتی میان مدت درمان وابستگی به مواد مخدرواقع در جاده گوگ تپه آخرین طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید و رئیس اداره بهزیستی در این مراسم گفت: این مرکز با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیون تومان از محل آورده‌ی شخصی توسط بخش خصوصی بنا شده است.
 
انتهای پیام/م
 

بهره برداری از طرح های آموزشی در میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.