برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در آذربایجان‌غربی

آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی سال ٩٧ با شرکت ۵ هزار و ٧٠نفر در روز‌های ١١و ١٢بهمن برگزار شد.

ابراهیم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،درباره شرایط برگزاری آزمون راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پنج‌هزار و ٧٠ نفر در این آزمون شرکت کردند که ۵٠درصد شرکت‌کنندگان در حوزه امتحانی ارومیه، ١٨درصد در حوزه امتحانی خوی و ٣٢درصد در حوزه امتحانی میاندوآب رقابت می‌کنند.

ابراهیم مبارک‌قدم با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در هفت رشته برگزار می‌شود، ادامه داد: این آزمون در رشته‌های معماری، عمران، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی و نیز شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک در دو نوبت به مدت دو روز برگزار می‌شود.

مبارک‌قدم با اشاره به اینکه این آزمون حرفه‌ای در محل دانشگاه آزاد شهرستان‌های ارومیه، خوی و میاندوآب برگزار می‌شود، افزود: ۶٧٢ نفر از شرکت‌کنندگان را داوطلبان زن و چهار هزار و ٣٩٨نفر از شرکت‌کنندگان را داوطلبان مرد تشکیل می‌دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اعلام اینکه این آزمون توسط دفتر مقررات ملی ساختمان از زیرمجموعه‌های معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود، تصریح کرد: حدنصاب قبولی داوطلبان در این آزمون ۵٠درصد است.

مبارک‌قدم یادآور شد: به قبول‌شدگان نهایی آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی پروانه اشتغال بکار حرفه‌ای از سوی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری آزمون راه و شهرسازی

برچسب ها: اخبار علمی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.