افتتاح ۱۱ دفتر کمیسیون حل اختلاف صنعت در خراسان رضوی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: ۱۱ دفتر کمیسیون حل اختلاف صنعت و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان‌های خراسان رضوی افتتاح شد.

افتتاح ۱۱ دفتر کمیسیون حل اختلاف صنعت در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در خصوص کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری سالم در استان گفت: مشکل بیش از ۱۰۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در خراسان رضوی با راه اندازی این کمیته حل و فصل شد که به تبع آن از بسیاری از جرایم و آسیب‌ها که منشاء آن بیکاری بوده، پیشگیری به عمل آمده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی تصریح کرد: ۱۱ دفتر کمیته حل اختلاف صنعت و حمایت از سرمایه گذاری در شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز افتتاح و راه اندازی شده است.

وی افزود: ۱۳۶۹ بازدید توسط مسئولان قضایی و اعضای دبیرخانه‌های کمیته و کارشناسان مرتبط با صنعت و کارآفرینی و سایر مسئولان جهت آشنایی با معضلات و مشکلات و با مشارکت نمایندگان کمیته در کارگروه‌های مرتبط با سازمان‌های دولتی صورت گرفته است.

صادقی اظهار داشت: بخشنامه‌های مهم این دادستانی نیز در خصوص جلوگیری از تعطیلی بی رویه واحد‌های تولیدی و در صورت تملک آن واحد توسط بانک‌ها، فعال شدن و مدیریت آن بهتر از گذشته بلحاظ عدم تضییع حقوق بیت المال، جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و ... صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی گفت: از سال گذشته تاکنون ۷۵ مورد از موارد تملیک شده به صاحبان صنایع با روش اقاله " اجاره به شرط تملیک" یا واگذاری به فرد واجد شرایط اقدام شده است که این روش در دستور کار است.

انتهای پیام//ف. ح
 

حل و فصل مشکلات بیش از ۱۰۱۰ واحد تولیدی و صنعتی

 

منبع میزان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.