بهره برداری از ۲۱ طرح بهداشتی در همدان

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ۲۱ طرح حوزه بهداشت و درمان همزمان با چهل سالگی انقلاب در این استان خبرداد.

بهره برداری از ۲۱ طرح بهداشتی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب الله موسوی بهار، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبر نگار ما گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های همدان، نهاوند، کبودراهنگ، بهار، تویسرکان و رزن احداث و بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات  اجرایی یک مرکز جامع سلامت روستایی آغاز شد، اظهار داشت: هشت مورد از طرح‌های بهره برداری شده پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت بوده است همچنین عملیات اجرایی یک مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت در روستای سیمین بهار در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر در این دهه آغاز شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مجموع این طرح‌ها در ۲۴ هزار متر مربع با هزینه کرد ۶۷۷ میلیارد ریال احداث شده است.

موسوی بهار از بهسازی کامل آزمایشگاه بیمارستان بهشتی همدان خبر داد و گفت: مرکز مهارت‌های بالینی و آموزش مجازی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی نیز در همدان بهره برداری شد.

وی ادامه داد: در شهرستان نهاوند چهار طرح، بهسازی و تعمیرات بخش داخلی مردان بیمارستان آیت اله علیمرادیان و اورژانس و بلوک زایمانی این بیمارستان، فوریت‌های پزشکی فارسبان و کلینیک تخصصی امید به اتمام رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها از محل کمک خیران نیک اندیش، منابع استانی، وزارت بهداشت، اعتبارات درمان و آموزش پزشکی و منابع ملی بوده است.

۷۰۷ طرح با اعتبار هشت هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۷۷۰ تن دهه فجر امسال در استان همدان بهره برداری شد.

همچنین عملیات اجرایی ۹۰ طرح جدید با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری پنج هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال و ایجاد ۹۵۶ فرصت شغلی آغاز شد.

انتهای پیام/ج

 

بهره برداری از ۲۱ طرح بهداشتی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.