توزیع سبد غذایی حمایتی بین زنان باردار در اسدآباد

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از توزیع یک هزار و ۲۰ سبد غذایی حمایتی بین زنان باردار این شهرستان خبر داد.

توزیع سبد غذایی حمایتی بین زنان باردار در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرید یوسفی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) در شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: این شهرستان جمعیت ۸۲ درصدی را شامل می‌شود که از این جمعیت حداقل یک بار خدمت گرفته شده است.

وی به توزیع سبد کالا بین بیماران نیازمند این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۶ هزار و ۵۹۱ سبد غذایی حمایتی بین کودکان دچار اختلال رشد طی ۱۳ مرحله و به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان توزیع شده است.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد بیان کرد: این بسته‌های حمایتی غذایی پس از استقلال دانشکده و به همت واحد‌های تغذیه و بهداشت خانواده معاونت بهداشتی دانشکده و کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شده است.
یوسفی با اشاره به توزیع یک‌هزار و ۲۰ سبد غذایی حمایتی بین زنان باردار واجد شرایط طی ۶ مرحله به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان، در ادامه گفت: بعد از استقلال دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و برای نخستین بار در تاریخ اسدآباد خدمات مربوط به بیماران گوش و حلق و بینی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ب

توزیع سبد حمایتی بین نیازمندان اسدآبادی

برچسب ها: سبد کالا ، نیازمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.