پاکدل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ارائه آموزش‌های رایگان فنی و مهارتی به ایثارگران

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ارائه آموزش‌های رایگان فنی و مهارتی به ایثارگران خبر داد.

رایگان بودن آموزش‌های فنی حرفه‌ای برای ایثارگرانمحمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در زمینه اشتغال ایثارگران اظهار کرد: برای اشتغال ایثارگران یکی از موضوعاتی را که مد نظر داریم و به آن توجه می‌کنیم، مجوز‌های استخدامی تعیین شده از سوی دولت است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باتوجه به کوچک شدن نظام اداری کشور، در زمینه اشتغال ایثارگران فرهنگ سازی می‌کنیم تا آن‌ها به سمت کارآفرینی پیش روند.

پاکدل بیان کرد: بر اساس ماده ۳۱ قانون، برای اشخاصی که در بخش خصوصی زمینه اشتغال ایثارگران را فراهم می‌کنند، مشوق‌ها و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه آموزش فنی-مهارتی ایثارگران را برعهده دارد و بر اساس ماده ۳۱ قانون، پرداخت حق بیمه و معافیت مالیاتی صاحبان مشاغلی که این افراد را در سیستم خود بکار می‌گیرند را دنبال می‌کند.


بیشتر بخوانید: تخصیص ۲۵ درصد از جذب دستگاه‌ها به ایثارگران


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برای اشتغال ایثارگران، صندوق اشتغال کارآفرینی را راه‌اندازی کردیم و بر اساس طرح‌های ارائه شده از سوی ایثارگران به آن‌ها تسهیلات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا مشغول به کار شوند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این آموزش‌ها معمولا در مراکز فنی و حرفه‌ای به ایثارگران ارائه می‌شود و هزینه این آموزش‌ها برای ایثارگران رایگان است و آن‌ها را بر اساس قراردادی که با این مراکز داریم، پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار