در ششمین روز از ایام الله دهه فجر، پایگاه اورژانس ۱۱۵ بخش رحیم آباد کرمان، دو طرح درمانی و پد بالگرد اورژانس هوایی در شهرستان بافت کرمان افتتاح شدند.

افتتاح طرح‌های درمانی در ششمین روز دهه فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  و بنا به اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان، در ششمین روز از دهه فجر با حضور مسئولان استانی و محلی پایگاه اورژانس ۱۱۵ بخش رحیم آباد کرمان که در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر و زیربنای ۱۰۰ متر مربع به همت یکی از خیران به نام حاج احمد رضازاده با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان بنا شده است، افتتاح شد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان، تجهیزات پزشکی و رفاهی این پایگاه را شامل: آمبولانس فراهم کرده است.

با افتتاح این پایگاه محور‌های روستا‌های رحیم آباد، قوام آباد، کاظم آباد، حمیدیه و معادن زغال سنگ کریم آباد آبنیل و حوادث ریلی منطقه از پوشش فوریت‌های پزشکی برخوردار می‌شوند.

این هفتاد و سومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

همچنین امروز همزمان با دو طرح بهداشتی درمانی، پد بالگرد جهت انتقال مصدومان با اورژانس هوایی با حضور محمدصادق بصیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری کرمان و برخی از مسئولان استانی و محلی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
برای ساخت این پد ۹۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از چند طرح بهداشتی دربافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار