برگزاری مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الله حیدری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در میان جامعه ورزش و نسل جوان استان، چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برپا شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان، بهبود و ارتقای سلامت معنوی، تقویت اخلاق مداری و ترویج فرهنگ قرآنی در میان جامعه ورزش و نسل جوان عنوان کرد.

حجت الله حیدری جامعه هدف این دوره از مسابقات را ورزشکاران، جوانان گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال و کارکنان اداره کل، هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها و مجموعه‌های تابعه است، افزود: این مسابقات در ۵ رشته، قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآن در دو بخش جداگانه برادران و خواهران با حضور ۱۷۵ نفر برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مرحله شهرستانی چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ۲۷ دی به صوزت همزمان در ۲۰ شهرستانِ مازندران با حضور ۸۱۵ نفر برگزار شود و نفرات برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.

همچنین نفرات برتر مرحله استانی که صرفاً منتخبا ن. مربوط به گروه ورزشکاران بالای ۱۵ سال، جوانان و کارکنان هستند به مسابقات ملی که در نیمه اول اسفند در تبریز برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/آ

 

برگزاری مسابقات قرآن کریم در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.