مشاور عالی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

کتاب دستاورد‌های ۴۰ سال فناوری و نوآوری ایران منتشر شد

کرمی با اشاره به تدوین کتاب دستاورد‌های ۴۰ سال فناوری و نوآوری ایران گفت: کشور ما موفق به تولید کتاب در زمینه علم و فناوری و دستاورد‌های کارآفرانه شده است.

کتاب دستاورد‌های ۴۰ سال فناوری و نوآوری ایران منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های فناورانه از انتشار کتاب ۴۰ سال علم و فناوری کشور خبر داد و اظهار کرد: معاونت علمی در راستای توجه به فناوری کشور، کتاب ۴۰ سال فناوری و نوآوری را تدوین کرده است.

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه این کتاب به دستاورد‌های ۴۰ ساله ایران توجه دارد، گفت: این کتاب در راستای توجه به پیشرفت‌های علم و فناوری ایران منتشر شده است و در آن به شتاب علمی کشور و اقتصاد دانش‌بنیان توجه شده است.

کرمی درباره محتوای این کتاب بیان کرد: اقتصاد دانش‌بنیان چراغ راه متخصصان پس از پیروزی انقلاب اسلامی شده است و در سال‌های اخیر شاهد حرکت دانشمندان به سمت اقتصاد دانش‌بنیان بوده‌ایم.

وی با اشاره به اکوسیستم نوآوری گفت: در دهه ۹۰ با اجرای قوانینی همچون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، اکوسیستم کارآفرینی و فناوری در کشور ایجاد شد و به دنبال آن مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها رشد خوبی را تجربه کرده‌اند.

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره فصل‌های مختلف این کتاب اظهار کرد: در کتاب ۴۰ سال فناوری و نوآوری در ۳ بخش به توسعه علمی کشور توجه شده است و در بخش سوم آن به مسیر پیش روی ایران در حوزه علم و فناوری توجه داشته‌ایم.

انتهای پیام/

جزئیات انتشار کتاب علم و فناوری ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار