کرمان میزبان ۳ رویداد بین المللی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری سه رویداد بین المللی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید این استان طی اسفند ماه امسال خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برگزاری سه رویداد بین المللی طی اسفند ماه امسال به میزبانی این استان اشاره کرد و گفت: خداوند را سپاسگزاریم که در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان میزبان سه مسابقه‌ی بین المللی در اسفند ماه سال ۹۷ هستیم.

وی افزود: نخستین این رویدادها، مسابقات ربات‌های جنگجوست که ۳ تا ۹ اسفند ماه به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

امیری خراسانی تصریح کرد: این رقابت ها، زیر مجموعه‌ی انجمن بازی‌های الکترونیکی هیئت انجمن‌های ورزشیست که با یاد و خاطره‌ی شهدا برگزار خواهند شد.

وی با اعلام اینکه نخستین دوره‌ی برگزاری رقابت‌های بین المللی ربات‌های جنگجو در کل کشور است، یادآور شد: افتخار این میزبانی نصیب استان کرمان شده است که مطمئناً برگزاری مناسب و درست مسابقات بین المللی در سطح استان موجب ارتقای ورزش قهرمانی خواهد شد.

امیری خراسانی بیان داشت: بر اساس دیدگاه بزرگان به ویژه مقام معظم رهبری، ورزش قهرمانی موجب تشویق مردم برای روی آوردن به ورزش و در واقع همان توسعه ورزش همگانیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به برگزاری دومین رویداد بین المللی در این استان اشاره کرد و گفت: تور دوچرخه سواری بین المللی ولایت ۱۰ تا ۱۴ اسفند ماه در ۴ مرحله در کرمان برگزار می‌شود که هر مرحله با نام یک شهید در راستای اهداف کنگره‌ی ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان برگزار شود.

وی افزود: این اتفاق مهم، بعد از گذشت ۱۰ سال، در کرمان تکرار می‌شود.

امیری خراسانی تصریح کرد: مسابقات بین المللی کاراته در دو بخش آقایان و بانوان به صورت همزمان در دو سالن متفاوت برای اولین بار است که در استان کرمان رخ می‌دهد.

وی یادآور شد: این رویداد ۱۶ تا ۱۷ اسفند ماه با نام، یاد و خاطره‌ی شهدای ورزشکار استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات بین المللی ربات های جنگجو، دوچرخه سواری و کاراته در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
الکی
آخرین اخبار