رونمایی از نسخه بریل کتاب ملاقات با آفتاب در قم

نسخه بریل کتاب ملاقات با آفتاب،پیرامون زندگی نامه امام خمینی (ره) در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب قم رونمایی شد.

رونمایی از نسخه بریل کتاب ملاقات با آفتاب در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام امیرعطاالله جباری،مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم  در حاشیه نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: نسخه بریل کتاب ملاقات با آفتاب که به زندگی نامه امام خمینی (ره) می‌پردازد در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی استان قم رونمایی شد.

وی در ادامه افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نمایشگاهی از عملکرد چهل ساله مجموعه‌های اداری و دولتی در استان در مصلی تشکیل شد و در همین راستا نیز نهاد کتابخانه‌های استان قم نیز به ارائه فعالیت‌های خود پرداخت.

حجت الاسلام  جباری عنوان کرد: از جمله بخش‎های این غرفه می‎توان به غرفه کودک و نوجوان اشاره کرد که شامل بخش‎های مختلف طراحی و نقاشی و مسابقات فرهنگی است؛ پس از نمایشگاه نیز برگزیدگان این مسابقات معرفی می‌شوند.

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم عنوان کرد: میز خدمت از دیگر خدمات این غرفه بود که خدماتی که در فضای مجازی ارائه می‌شود و همچنین از متقاضیان به حضور و استفاده کتابخانه‌های استان نیز به شکل الکترونیکی ثبت نام به عمل آمد.

وی گفت: در بخش تولید کتب بریل نیز نهاد کتاب‎خانه‎های استان نیز در یک بخش به تولید کتب بریل اقدام می‌کند و حتی این کتب را به کتابخانه‎های نابینایان استان‌های دیگر ارسال می‌کند؛ تا کنون ۱۵ هزار جلد کتاب در این بخش تولید شده که به تمام کشور ارسال شده است؛ این کتب شامل یک و نیم میلیون صفحه است که افتخاری برای این مجموعه محسوب می‌شود و امیدواریم با حمایت مسئولان خدمت ارزنده تری در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: موضوعات این کتب نیز متنوع است تا بتوانیم سلایق مختلف مخاطبان را مد نظر قرار دهیم؛ امروز نیز در همین راستا کتاب استاد مرحوم امیرحسین فردی که از نویسندگان به نام کشور بود به خط بریل تنظیم و امروز نیز رونمایی شد؛ این کتاب «با عنوان ملاقات با آفتاب» که به زندگی نامه امام خمینی (ره) می‌پردازد، امروز در جشن چهل سالگی انقلاب رونمایی و به جامعه شریف نابینایان و کم بینایان کشور اهدا شد.

انتهای پیام/ش

نسخه بریل کتاب ملاقات با آفتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار