شروع توفانی استقلالی‌ها در نیم فصل دوم

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار نیم فصل دوم شروعی توفانی داشت تا با کسب ۳ امتیاز فاصله اش را با رقیبان کمتر کند.

شروع توفانی استقلالی‌ها در نیم فصل دومبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر ایران با ۲۸ امتیاز در رتبه پنجم جای گرفت با جذب بازیکنانی، چون امید نورافکن، گادوین منشا، اسماعیل گنکالوس نقاط ضعف خود را پوشش داد و در اولین دیدار نیم فصل دوم توانست با نتیجه ۴ بر صفر و گل‌هایی که مرتضی تبریزی، میلاد زکی پور، اسماعیل گونکالوس و وریا غفوری به ثمر رساندند تیم فوتبال پیکان را که پس از جدایی مجید جلالی از حسین فرکی روی نیمکت خود استفاده می‌کرد شکست دهد و خود را به جمع مدعیان نزدیک کند.

استقلالی‌ها در تعطیلات نیم فصل با برگزاری اردو در آنتالیا ترکیه و ادامه تمریناتشان در تهران خود را آماده حضور در رقابت‌های نیم فصل دوم کردند تا با کسب امتیاز‌های لازم فاصله شان را با مدعیان صدرجدولی یعنی پرسپولیس، سپاهان، پدیده و تراکتورسازی کاهش دهند.

ایسما و منشا مهاجمان گینه بیسائویی و نیجریه‌ای جدید تیم فوتبال استقلال با گلزنی و پاس گل در اولین حضورشان در جمع آبی پوشان نشان دادند از قدرت گلزنی بالایی برخوردار هستند و همین موضوع در بازی‌های آینده می‌تواند شانس استقلالی‌ها برای پیروزی مقابل حریفان را بیش‌تر کند.

از طرفی وینفرد شفر با اضافه کردن مربیان مجربی مانند فرهاد مجیدی و مارتین فورکل کادرفنی استقلال را تقویت کرده و همفکری سرمربی و مربیان آبی‌ها در بازی با پیکان اثبات کرد این تیم برای امتیازگیری در نیم فصل دوم برنامه‌ای خاص دارد.

شروع طوفانی استقلال در دور برگشت زنگ خطری برای سایر مدعیان محسوب می‌شود و با توجه به اینکه شاگردان پیرمرد آلمانی تنها ۶ امتیاز با پرسپولیس صدرنشین فاصله دارند لغزش احتمالی حریفان می‌تواند هواداران استقلال را به قهرمانی در لیگ هجدهم بیش از پیش امیدوار کند.

یکی از نکات قوت استقلال در بازی با پیکان عملکرد عالی نفرات تهاجمی بود و شفر امیدوار است با به اوج بازگشتن مرتضی تبریزی، کیفیت بالای نفراتی، چون منشا و ایسما، اضافه شدن اللهیار صیادمنش و رسیدگی روح الله باقری به آمادگی کامل خط آتش تیمش به عصای دست این مربی تبدیل شود.

از طرفی حضور  فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم سبب می‌شود هواداران استقلال با انگیزه بیشتری به حمایت از تیم محبوب خود پرداخته و مانند بازی با پیکان در روز‌های داغ نیم فصل دوم به یاری آبی‌ها بیایند.


بیشتر بخوانید:

دو بازیکن استقلال دیدار بعدی را از دست دادند

پست جدید بازیکن استقلال پس از بازی مقابل پیکان

بازیکن استقلال تحت نظر پزشکان

شفر:عملکرد داور عالی بود/ بازبازگشت شجاعیان خوشحالم

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار