قاضی: بازیکنان استقلال تمام تاکتیک‌های شفر را پیاده کردند/ پیکان به رتبه‌های بالای جدول نمی آید

مهاجم تیم پیکان گفت: شرایط استقلال خیلی متفاوت شده و بازیکنانش تمام تاکتیک‌های شفر را پیاده کردند.

قاضی: بازیکنان استقلال تمام تاکتیک‌های شفر را پیاده کردند/ پیکان به رتبه‌های بالای جدول نمی آیدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قاضی بازیکن تیم فوتبال پیکان پس از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران که با شکست چهار بر صفر پیکان همراه بود، بیان کرد: ما دور رفت خیلی شرایط را برای استقلال سخت کردیم و در حالیکه آن بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد می‌توانستیم این تیم را شکست بدهیم. با این وجود استقلال امروز (پنج شنبه) خیلی شرایط متفاوتی داشت و تاکتیک‌هایی که مربیان این تیم در نظر گرفته بودند از سوی بازیکنان پیاده شد. آن‌ها خوب همدیگر را در زمین پیدا کرده و پاسکاری‌های خوبی انجام می‌دادند. این امر نشان می‌دهد استقلالی‌ها تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: ما هم به تازگی کادرفنی مان را تغییر داده ایم و باید تلاش کنیم تا دستور‌های تاکتیکی حسین فرکی را در زمین پیاده کنیم.

قاضی درباره ارزیابی اش از رتبه پیکان در پایان فصل گفت: به پیکان خوشبین هستم چراکه تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم به رتبه‌های بالای جدول بیاییم. مسائل روحی و روانی روی تیم پیکان اثر گذاشته و هرچند شرایطمان سخت است، اما همین که اکنون اینگونه شکست خوردیم خوب است چراکه در این وضعیت باید بیشتر از قبل تلاش کرده و برخی مسائل را هم حل کنیم تا نتیجه بگیریم.

مهاجم تیم پیکان درباره انتظار‌هایی که پس از حضور حسین فرکی از این تیم وجود دارد، گفت: همیشه تغییر کادرفنی برای متحول شدن تیم است، اما امروز اتفاقی افتاد که خودمان هم شوکه شدیم. روز خیلی بدی داشتیم. چهار گل خوردیم و باز هم می‌توانستیم گل بخوریم. نیمه اول خیلی بد بودیم، اما حسین فرکی در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کرد تا شرایط تیم بهتر شود که این اتفاق رخ نداد.

قاضی درباره اینکه به نظر می‌رسد داور در نیمه اول یک پنالتی برای پیکان نگرفت، اظهار داشت: بازیکنان ما از داور پشت دروازه سوال کردند که او گفت: مهدی مومنی خودش را روی زمین انداخت، اما آنچه که ما دیدیم مشخص بود مهدی رحمتی او را زده است. وقتی ۲ داور به تیم داوری اضافه می‌شوند داوران باید بیشتر دقت کنند. اگر آن پنالتی اعلام می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد.


بیشتر بخوانید: 

بازیکن استقلال تحت نظر پزشکان

شفر:عملکرد داور عالی بود/ بازبازگشت شجاعیان خوشحالم

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم فوتبال پیکان درباره بازی مقابل استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار