بهترین سلفی‌ها و ویدئوهای 4K با گوشی هوشمند گلکسی S10

سامسونگ قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی، بهترین سلفی‌ها را در اختیار کاربران گوشی‌های گلکسی S10 قرار دهد.

بهترین سلفی‌ها و ویدئوهای 4K با گوشی هوشمند گلکسی S10به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ قصد دارد به زودی خانواده جدید پرچمدار خود یعنی گوشی‌های سری گلکسی S10 را به صورت رسمی معرفی کند. این شرکت در حال تلاش است تا بتواند بهترین امکانات و اتفاقات را برای این خانواده خود به ارمغان آورد و قرار است در زمینه دوربین گوشی‌های هوشمند خود یک تحول ایجاد کند. به نظر می‌رسد بالاخره سامسونگ قصد دارد استفاده از سیستم تشخیص منظره بر اساس هوش مصنوعی را به رسمیت بشناسد.

این مسئله باعث می‌شود که نتایج از سخت‌افزار دوربین معمولی استلار شرکت سامسونگ افزایش یابد. این در حالی است که اطلاعاتی بسیار کم از دوربین‌های S10 و S10 Plus در فضای مجازی منتشر شده است. در اخباری که از Galaxy S10e منتشر شده، مشخص شده است که این گوشی از دوربین نوت ۹ بهره می‌برد، اما در خبر‌های جدید مشخص شده است S10 و S10 Plus دارای پردازنده‌ای هستند که از الگوریتم تصویربرداری کامپیوتری استفاده می‌کنند و این مسئله باعث خواهد شد که دوربین سلفی این گوشی‌ها از فیلمبرداری 4K پشتیبانی کند.

علاوه بر دوربین دوم شایعه شده است که گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دارای دوربین سه‌گانه با سنسور‌های ۱۲، بالاتر از ۱۶ و ۱۳ مگاپیکسلی خواهند بود. انتظار می‌رود که این دوربین‌ها به صورت دوربین‌های GoPro مورد استفاده قرار گیرند و دارای توانایی تثبیت تصاویر در هنگام لرزش باشند که با فناوری OIS تصاویری بسیار زیبا ثبت خواهند کرد.

همه ما منتظر این هستیم که شرکت کره‌ای سامسونگ سری جدید پرچمداران خود را به صورت رسمی معرفی کند و این توانایی‌ها را در دوربین‌های آن‌ها مشاهده کنیم.


بیشتر بخوانید: تصاویر و مشخصات کامل گلکسی S10e لو رفت +تصاویر


انتهای پیام/

فناوری جدید گوشی گلکسی سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار