سرانجام چک کردن موبایل در وسط خیابان! + فیلم

اعتیاد پسر جوان به چک کردن دائم موبایلش حادثه ای دردناک را برایش در خیابان رقم زد.

سرانجام چک کردن موبایل در وسط خیابان! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعتیاد پسر جوان به چک کردن دائم موبایلش حادثه‌ای دردناک را برایش در خیابان رقم زد. " لوئیز آلبرتو کروسز بردجو" هنگامی که سرگرم چک کردن موبایلش در یکی از خیابان‌های منطقه " نازکا " کشور پرو بود ناگهان به داخل یک گودال بزرگ سقوط کرد. لوئیز که کاملا محو تلفن همراهش شده بود و حواسش به اطراف نبود مانع اطراف گودال را ندید و مستقیما به داخل گودال سقوط کرد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که لوئیز در حالی که قدم می‌زند و در حال چک کردن موبایلش است به آرامی به گودال بزرگ نزدیک می‌شود. لحظاتی بعد او ناگهان خود را در مقابل یک گودال بزرگ می‌بیند و پیش از آنکه بتواند کاری انجام دهد و مانع سقوطش به داخل گودال شود مستقیما به داخل آن سقوط می‌کند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در داخل گودال آب جمع شده بود و لوئیز به داخل این گودال که کف آن پر از آب بود سقوط کرد. لحظاتی بعد یکی از عابران پیاده که متوجه سقوط این پسر جوان شده بود بلافاصله با مرکز آتشنشانی تماس گرفت و ماموران آتشنشانی پس از حضور در محل حادثه این جوان را از داخل گودال بیرون کشیدند. این پسر جوان که در اثر این حادثه دچار جراحت شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی جراحت او اگرچه شدید بود، اما جانش را تهدید نمی‌کند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که اعتیاد کاربران به تلفن همراه موجب وقوع حوادث تلخ برای آنها می شود. سال گذشته نیز یک کاربر تلفن همراه در چین که در خیابان مشغول چک کردن تلفن همراهش بود دچار حادثه شد. این مرد جوان که کاملا محو تلفن همراهش شده بود با یک کامیون که در حال حرکت به عقب بود تصادف کرد.

انتهای پیام/

اعتیاد پسر جوان به تلفن همراه برایش دردسرساز شد!

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار