صحنه وحشتناکی که بی‌توجهی راننده به چراغ قرمز رقم زد! +فیلم

راننده قانون شکنی که از چراغ قرمز عبور کرده بود، توسط دادگاه نقره داغ شد.

 صحنه وحشتناکی که بی توجهی راننده به چراغ قرمز رقم زد! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علائم رانندگی در جاده‌ها و خیابان‌ها برای حفظ جان و ایمنی راننده و مسافران و همچنین عابران پیاده نصب می‌شود. بدون شک نادیده گرفتن مقررات رانندگی و بی‌توجهی به این علائم هنگام رانندگی می‌تواند بسیار خطرناک باشد و جان افراد را به خطر بیاندازد. مانند بی‌توجهی قانون‌شکنی یک راننده کامیونت با عبور از چراغ قرمز صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های شهرک «یوال»  انگلیس رقم زد.

ویدئویی که توسط دوربین داش‌کم یکی از خودرو‌ها که در پشت چراق قرمز توقف کرده بود، تهیه شده و به تازگی منتشر شده است، چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که دو پسر دانش آموز در حال عبور از خیابان هستند، ناگهان این راننده کامیونت که سرعت زیادی دارد، بدون توجه به چراغ قرمز از خط ویژه عابر پیاده و در فاصله چند اینچی با یکی از دانش آموزان رد می‌شود.

این اقدام خطرناک راننده قانون‌شکن کامیونت موجب ترس و وحشت دانش آموز خردسال شد. پس از این حادثه پلیس با استفاده از ویدئوی ضبط شده جستجو‌های خود را برای یافتن این راننده خاطی آغاز کرد و موفق به شناسایی او شد. پلیس هویت راننده خاطی را «این گروبر» ۳۹ ساله اعلام کرده است. این حادثه در ساعت ۳.۳۰ دقیقه بعد از ظهر تاریخ ۱۵ نوامبر رخ داد.

«کیرون پالمر»، افسر پلیس رانندگی در این باره گفت: «این حادثه به ما یادآور می‌شود که در صورت رانندگی خطرناک چه حادثه‌ای ممکن است رخ دهد. خوشبختانه این پسر ۱۴ ساله با این کامیونت تصادف نکرد. این حادثه همچنین اهمیت دوربین‌های داش‌کم که در داخل خودرو‌ها نصب می‌شوند را به ما خاطرنشان کرد.»

این راننده که اهل لندن است پس از حضور در دادگاه اولیه به شش هفته تحمل زندان، ۱۸ ماه حبس تعلیقی و ۸۰ ساعت خدمت اجتماعی محکوم شد. این راننده همچنین به ۱۵ ماه منع رانندگی، شرکت در کلاس‌های رانندگی و پرداخت ۲۳۰ یورو محکوم شده است.

انتهای پیام/

فرار از تصادف معجزه آسای دانش آموز با کامیونت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.