ماجرای پول گرفتن از فرنگی کاران ملی پوش برای دویدن دور پیست ورزشگاه آزادی چیست؟

ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان برای استفاده از پیست شماره ۲ ورزشگاه آزادی و انجام دادن تمرینات هوازی با مشکل مواجه شده اند.

ماجرای پول گرفتن از فرنگی کاران ملی پوش برای دویدن دور پیست ورزشگاه آزادی چیست؟به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و ورزشگاه آزادی در ماه‌های اخیر بخش‌هایی از این مجموعه را به بخش خصوصی اجاره داده اند و همین امر مشکلاتی را برای ورزشکاران رشته‌های مختلف در جهت استفاده از امکانات ورزشگاه آزادی ایجاد کرده است.

روز گذشته اعضای تیم ملی کشتی فرنگی طبق روال همیشگی برای تمرینات دو و میدانی به پیست شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی مراجعه می‌کنند که از ورود آن‌ها جلوگیری می‌شود. وقتی فرنگی کاران دلیل این کار را جویا می‌شوند مسئول مربوطه اعلام می‌کند این زمین به پیمانکار واگذار شده و باید برای تمرین پول پرداخت شود. البته باید هماهنگی‌های لازم هم در این زمینه صورت بگیرد.

این درحالی است که در سال‌های اخیر ورزشکاران می‌توانستند به صورت رایگان از این پیست استفاده کنند و اصولا پرداخت هزینه برای انجام دادن تمرینات برای ملی پوشان یک رشته که قرار است در آوردگاه‌های مهم جهان و المپیک برای ایران افتخار آفرینی کننر معقول به نظر نمی‌رسد.

برای پیگیری این موضوع با رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی و البته سهیل یوسف نیا، معاون ورزشی مجموعه آزادی گفتگو کردیم.

لایق: تا چند وقت دیگر باید برای راه رفتن در ورزشگاه آزادی هم پول بدهیم

ابتدا رضا لایق ضمن اعتراض به درخواست پیمانکار زمین شماره ۲ آزادی برای دریافت هزینه استفاده از این پیست از کشتی گیران بیان کرد: این پیست سال‌ها در اختیار کشتی گیران و سایر رشته‌ها بوده که متاسفانه به پیمانکار واگذار شده و به اعتقاد من با مشکلات مالی موجود این اتفاق به ضرر ورزشکاران است.

او تصریح کرد: متولیان امر باید به فکر آرامش و فراهم آوردن امکانات برای تیم‌های ورزشی باشند نه اینکه سنگ اندازی کنند، با این روند فکر می‌کنم تا چند وقت دیگر برای راه رفتن در مجموعه ورزشی آزادی هم باید پول بدهیم.

لایق خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی در تمامی رده‌های سنی و رشته‌های دیگر از این پیست استفاده می‌کرده و حالا اگر قرار باشد از این مکان که تا چند وقت پیش رایگان بوده با پرداخت هزینه استفاده کنیم برای ما واقعا مقدور نیست.

یوسف نیا:پیست را به بخش خصوصی اجاره داده ایم

البته سرپرست معاونت ورزشی ورزشگاه آزادی درخواست دریافت پول برای دویدن کشتی گیران دور پیست از سوی پیمانکار را تکذیب کرده و اظهار داشت: کشتی گیران فرنگی می‌خواستند دور پیست شماره ۲ بدوند، اما این پیست را به بخش خصوصی اجاره داده ایم. کشتی گیران فرنگی قصد تمرین در این محل را داشته اند که پیمانکار ممانعت به عمل آورده و پس از تماسی که با ما گرفتند قرار شد روز گذشته را در این محل تمرین کرده و برای آینده برنامه تمریناتشان را اعلام کنند تا براساس این برنامه با پیمانکار برای استفاده از پیست هماهنگ کنیم. کل داستان همین بوده و هیچگونه درخواستی برای پرداخت هزینه استفاده از پیست مطرح نشده است. این موضوع را تکذیب کرده و از رسانه‌ها هم می‌خواهم بدون کسب اطلاعات کامل خبری منتشر نکنند.

او ادامه داد: به جز زمین شماره یک ورزشگاه آزادی زمین‌های شماره ۳،۲ و ۴ مجموعه در اختیار پیمانکار است و او هم می‌گوید برنامه تمرینات ورزشکاران را با من هماهنگ کنید تا فضای تمرینی را در اختیار آن‌ها قرار بدهم. کشتی گیران برای استفاده از پیست دور دریاچه هیچ مشکلی ندارند و همین الان هم می‌توانند دور دریاچه بدوند‌اما از آنجاییکه حدود ۹ فدراسیون در مجموعه آزادی حضور دارند باید برای برگزاری تمرینات ورزشکاران آن‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شود. در غیر این صورت اگر قرار باشد هر کسی بدون هماهنگی بخواهد از امکانات مجموعه آزادی برای برگزاری تمریناتش استفاده کند مشکل ایجاد می‌شود.


بیشتر بخوانید:

نتایج مسابقات صبح روز نخست کشتی آزاد جام تختی/ افتتاحیه رقابت‌ها تا ساعتی دیگر

مراسم افتتاحیه کشتی آزاد جام تختی برگزار شد/تقدیر از برترین‌ها و پیشکسوتان


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار