بی اطلاعی ذوالفقارنسب و نبی از حضور در هیئت مدیره پرسپولیس

درحالیکه شنیده می‌شد بیژن ذوالفقارنسب و محمد مهدی نبی، اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس شوند، اما هر ۲ از جریان این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چند هفته پیش محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه‌ای اعلام کرد، به زودی اعضای هیئت مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را معرفی خواهند شد، اما ۸ بهمن ۱۳۹۷ تنها اعضای هیئت مدیره استقلال تهران انتخاب شدند و امیرحسین فتحی نیز به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی گردید.

هنوز وزارت ورزش و جوانان اعضا و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را معرفی نکرده اما ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ بیان کرد هیئت مدیره باشگاه قرار بود، آخر هفته جاری اعلام شود اما با توجه به تعطیلات موجود، هفته آینده معرفی خواهند شد.

ایرج عرب پس از استعفای گرشاسبی به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد و تنها عضو با قیمانده هیئت مدیره پرسپولیس جعفر کاشانی است. به احتمال زیاد محمد مهدی نبی و بیژن ذولفقارنسب به هیئت مدیره سرخپوشان اضافه می‌شوند تا با حضور این نفرات و همچنین یک عضو اقتصادی، ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس تکمیل شود. برای پیگیری این موضوع با ذوالفقارنسب و نبی تماس گرفتیم و هر ۲ در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر حضور در هیئت مدیره پرسپولیس اظهار بی اطلاعی کردند.

گفتنی است، پیش از استعفا گرشاسبی از مدیرعاملی پرسپولیس، محمدرضا حاجی‌بیگی و ابوالفضل روغنی نیز که ۲ عضو بازنشسته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودند، استعفا کردند و در حال حاضر تنها جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می‌کند.

البته طبق شنیده ها حضور ذوالفقارنسب در هیئت مدیره پرسپولیس قطعی است و باید دید وزارت ورزش و جوانان چه زمانی این موضوع را رسمی اعلام خواهد کرد. ذوالفقارنسب سابقه مربیگری در تیم ملی فوتبال ایران، استقلال، سایپا و ... دارد و همراه با نارنجی پوشان پایتخت قهرمانی در لیگ ایران را بدست آورده است.


بیشتر بخوانید:

ستاره‌های جدید پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

علیپور در یک قدمی کی روش/ مصدومیت مهاجم پرسپولیس جدی نیست

استقلال و غفوری، بهترین تیم و بازیکن/ برانکو، بهترین سرمربی شد


انتهای پیام/

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هفته آینده اعلام می شوند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.