ستاره‌های جدید پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

۲ بازیکن تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار مقابل فولاد خوزستان بازی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، یکشنبه هفته آینده، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند و سرخپوشان پایتخت در صدد هستند تا با کسب پیروزی همچنان به صدرنشینی شان ادامه دهند و از سویی دیگر شاگردان قطبی اگر به پیروزی برسند، می توانند صعود یک پله ای را بدست آورند.

مهدی ترابی، هافبک ملی پوش سابق سایپا که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹  و همچنین محرومیت، دیدار با سپیدرود رشت در جام حذفی و پدیده مشهد در لیگ برتر را از دست داده بود، امیدوارست مقابل فولاد خوزستان در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و در پست مهاجم کنار علی علیپور بازی خواهد کرد.

البته این بازیکن قابلیت بازی در پست وینگر را دارد و باید دید صلاحدید برانکو چه خواهد بود. 

از سویی دیگر، در دیدار با شاگردان یحیی گل محمدی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شد تا دیدار با فولاد را از دست دهد. البته با محرومیت این بازیکن، به طور قطع محمد نادری، مدافع ۲۲ ساله سابق کورتریک بلژیک زوج سید جلال حسینی خواهد بود. 

این بازیکن که سابقه حضور در تراکتورسازی تبریز را دارد، در ۲ بازی گذشته سرخپوشان به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرده اما امیدوارست با محرومیت خلیل زاده رو در روی شاگردان افشین قطبی قرار بگیرد.

پرسپولیسی ها با کسب ۳۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارند و سپاهان اصفهان، پدیده مشهد، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در رده های دوم تا پنجم جدول هستند.


بیشتر بخوانید:

علیپور در یک قدمی کی روش/ مصدومیت مهاجم پرسپولیس جدی نیست

برانکو: دربی واقعی با پدیده بود که برگزار کردیم/ بدون مدرک درباره پرسپولیس حرف نزنند

گل محمدی: پرسپولیس حرفه ای‌تر از ما عمل کرد/ پنالتی پرسپولیس درست بود


انتهای پیام/

ترابی و نادری مقابل فولاد خوزستان بازی می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار