کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران بیان کرد، پس از پایان بازی با پدیده در رختکن با هیچ بازیکنی درگیر نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و پدیده شهر خودرو در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند به پیروزی ۲ بر صفر برسند.

دو گل سرخپوشان را علی علیپور از روی نقطه پنالتی و سیامک نعمتی به ثمر رساندند تا این تیم به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. پس از پایان بازی، سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در میکسدزون خبری پس از بازی بیان کرد، اینگونه نیست که کارمان راحت باشد و از هواداران تشکر می‌کنم، اما آن‌ها برخی بازیکنان را بزرگ می‌کنند و امیدوارم این بحث کنترل شود چراکه بازیکن باید در زمین بیشتر تلاش کرده و بیشتر بجنگد. بازی‌های زیادی در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم و برخی بازیکنان باید بیشتر شرایط را درک کنند.

پس از صحبت‌های حسینی، اخباری مبنی بر درگیری او با یکی از بازیکنان پرسپولیس در  رختکن شنیده می‌شد که برای پیگیری این موضوع با سید جلال حسینی گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: همچین چیزی وجود ندارد و تمامی این مسائل شایعه است. با بازیکنی در رختکن درگیر نشدم و این صحبت‌ها دروغ است.

او افزود: منظورم من از بیشتر تلاش کردن بازیکنان منوط به یک نفر نیست و همه باید تلاش شان را افزایش دهند.

گفتنی است، سرخپوشان هفته آینده باید با فولاد خوزستان رو در رو شوند که شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و به احتمال زیاد محمد نادری در پست دفاع وسط بازی خواهد کرد.

در جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و زردپوشان اصفهانی با ۳۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند و پدیده شهر خودرو سوم است.


بیشتر بخوانید:

علیپور در یک قدمی کی روش/ مصدومیت مهاجم پرسپولیس جدی نیست

برانکو: دربی واقعی با پدیده بود که برگزار کردیم/ بدون مدرک درباره پرسپولیس حرف نزنند

گل محمدی: پرسپولیس حرفه ای‌تر از ما عمل کرد/ پنالتی پرسپولیس درست بود

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/

اظهارات سید جلال حسینی درباره پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار