بهم ریختن تمام معادلات سیاسی دنیا با انقلاب اسلامی

امام جمعه کوهدشت گفت: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات سیاسی دنیا را به هم‌ریخت، اگر به اطراف نگاه کنیم عربستان، فرانسه جرات حرف زدن ندارند.

بهم ریختن تمام معادلات سیاسی دنیا با انقلاب اسلامی صفحه نخست سیاستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوهدشت اظهار داشت: یوم‌الله ۲۲ بهمن تجلی پیروزی جنود رحمانی در مقابل جنود شیطان، استقرار عدل اسلامی به دست فرزندان ملت ایران، روز رهایی از استکبار، یکپارچه شدن و روزی است که ملت ایران شگفتی می‌آفریند.

وی افزود: این روز مظهر اقتدار و استقلال حقیقی ملت، عید استقامت و مسئولیت مردم، نمایش پویایى وزنده بودن انقلاب، تجلی‌بخش عید ولایت و نشان‌دهنده عزم عمومی است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است عنوان کرد: دشمنان خارجی و داخلی ایران درصدد این هستند که با عملیات روانی و جنگ اقتصادی ملت عزیز را درگیر مشکلات کرده و از انقلاب جدا کند.

وی بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایى الهی ۲۲ بهمن به‌صورت گسترده نمایشگر استقامت و پایدارى مردم نسبت به داشتن روحیه آزادگى و امیددهنده دوستان و ناامیدکننده دشمنان است.

طهماسبی با اشاره به لزوم هوشیاری در مقابل شایعه‌پراکنی دشمنان در فضای مجازی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات سیاسی دنیا را به هم‌ریخت، اگر به اطراف نگاه کنیم عربستان، فرانسه جرات حرف زدن ندارند.

وی به دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با فرمانده کل قوا اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در این دیدار فرمود: آمریکا مظهر شرارت است، مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ، جان بولتون و پمپئو؛ یعنی مرگ بر سردمداران آمریکا که در این دوره این افراد هستند، ما با ملت آمریکا کاری نداریم و زیر بار زور نخواهیم رفت.

امام‌جمعه کوهدشت اظهار داشت: ملت ایران پس از ۴۰ سال مقاومت و درخشش با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن قلب حضرت زهرا (س) و امام زمان (عج) را خوشحال خواهند کرد.

انتهای پیام/م

۴۰ سال مقاومت ملت ایران

برچسب ها: شهدا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.