توصیه حضرت زهرا (س) به یکی از علما درباره مجالس روضه خانگی

ویدئویی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین عالی درباره توصیه حضرت فاطمه (س) به یکی از علما درباره مجالس روضه خانگی را مشاهده می‌کنید.

فاطمیهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایام، ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) است، در خصوص سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) دو تاريخ مشهور است؛ يکی هفتاد و پنج روز پس از رحلت پيامبر(ص) و ديگری نود و پنج روز. با توجه به رحلت پيامبر اسلام(ص) در بيست و هشتم صفر، بنا بر روايت هفتاد و پنج روز، در مورخ سيزدهم تا پانزدهم جمادی الاول، شهادت حضرت زهرا(س) است و اين ايام را فاطميه اول می‌خوانند اما بنا بر روايت نود و پنج روز، شهادت آن حضرت از سوم تا پنجم جمادی الثانی است و اين ايام را فاطميه دوم می‌خوانند.

همه ما به کرات در خصوص عنایات ویژه اهل بیت(علیهم السلام) به محبان و شیعیان ایشان مطالبی شنیده‌ایم که نشان از توجه و عنایت دائمی ایشان نسبت به دوست‌دارانشان دارد. در این‌ رابطه امام کاظم (علیه السلام) می‌فرمایند: هیچ یک از شیعیان ما نیست که بیمار شود مگر اینکه ما نیز با بیماری او بیمار می‌شویم و غمگین نمی‌شود مگر اینکه با غم او اندوهگین می‌شویم و شاد نمی‌شود مگر اینکه با شادی او شاد می‌شویم و حال هیچ کدام از شیعیان ما در شرق یا غرب جهان از چشم ما پنهان نمی‌ماند.

در ادامه ویدئویی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین عالی درباره توصیه حضرت زهرا (س) به یکی از علما درباره یک مجلس روضه خانگی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

روایتی بسیار تاثیرگذار از حضرت فاطمه (س)

برچسب ها: برترین ها ، فاطمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یا خانم فاطمه زهرا ????
۲۳:۴۰ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
یا زهرا
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۲۲:۵۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام خدا و پیامبر و ائمه بر حضرت زهرا(س)
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۹:۵۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
اشک در چشمانم حلقه زد
خوش به حال اون مادر که حضرت زهرا، مهمانش شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
السلام علیک, یا بنت رسول الله
آخرین اخبار