محدودیت های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در یزد اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان یزد، محدودیت‌های ترافیکی مسیر های راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را اعلام کرد.

 محمد پورشمس، رئیس پلیس راهور استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: از ساعت ۲۴ امشب ممنوعیت پارک در خیابان فرخی، امام شمالی و جنوبی و خیابان قیام اجرا، و در صورت پارک خودرو توسط یدک کش به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

پورشمس ضمن اشاره به ممنوعیت تردد در خیابان های مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، افزود: از ساعت ۶ صبح مسیرهای میدان آزادی(باغ ملی)، میدان مارکار و تقاطع شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی( مجاهدین) مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار راه شهید رجایی به طرف بلوار امام زاده جعفر نیز مسدود خواهد بود، اضافه کرد: در این روز مجموعه پشت امیر چقماق مسدود و تمامی خیابان های منتهی به مسیرهای راهپیمایی نیز مسدود خواهد بود.

پورشمس ادامه داد: همچنین در مسیرهای میدان بعثت به خیابان قیام، سه راه مهدی و خیابان امام خمینی به سمت چهار راه شهدا (امیر چقماق) ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.

در روز راهپیمایی از ورود و تردد موتور سیکلت در این مسیرها ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی از شهروندان خواست با وسایل نقلیه عمومی که توسط سازمان های مسئول برای جابه جایی به سمت این مسیر ها پیش بینی شده است، استفاده نمایند‌

گفتنی است؛ در صورت انتقال خودروی شهروندان به پارکینگ با شماره تلفن ۰۳۵۲۱۸۲۵۴۴۳ و یا با شماره گیری ۱۲۰ راهور تماس گرفته شود.

انتهای پیام/ص

محدودیت های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در یزد

برچسب ها: دهه فجر 97 ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.