استاندار لرستان:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن جزو تکالیف و وظایف ماست

استاندار لرستان گفت : شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هر شرایطی برای ما ایرانی‌ها لذت‌بخش و جزو وظایف و تکالیف ماست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سیدموسی خادمی، استاندار لرستان با بیان این‌که شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هر شرایطی برای ما ایرانی‌ها لذت‌بخش و جزو وظایف و تکالیف ماست، گفت: لرستان در دفاع از انقلاب جزو استان‌های برتر بوده و مردم استان همچنان به آرمان‌های امام و انقلاب پای‌بند هستند.
 سیدموسی خادمی امروز دوشنبه، بیست و دوم بهمن بهمن در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در خرم‌آباد، گفت: ۲۲ بهمن یادآور ایامی است که ملت ایران در روز‌های شیرینی به خواسته خودشان رسیدند و توانستند انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را که جزو مبارزات و تلاش‌های تاریخی مردم ایران بود و همواره به دنبال آن بودند، محقق سازند.

خادمی با بیان این‌که ۲۲ بهمن امسال شرایط ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: با توجه به فریبکاری‌هایی که نظام سلطه در جهان دارد و مزاحمت‌هایی که برای مردم ما ایجاد کرده، بدعهدی‌ها و بدقولی‌هایی که به وجود آورده و امید‌های پوچی که برای خودشان ایجاد کرده‌اند، امسال مهم‌تر از سال‌های دیگر است.
استاندار لرستان گفت: امیدوارم مردم غیور لرستان که هر جا انقلاب و جمهوری اسلامی نیاز داشته بدون توقع ورود کرده و با تمام توان خودشان از نظام دفاع کرده اند، امسال نیز مثل همه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه شرکت کنند.
وی اضافه کرد: البته لرستان در دفاع از انقلاب جزو استان‌های برتر بوده و مردم استان همچنان به آرمان‌های امام و انقلاب پای‌بند هستند.

انتهای پیام/ب

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هر شرایطی تکلیف است

 

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار