علی علیزاده با انتشار پستی نسبت به شیطنت رسانه‌ای بی‌بی‌سی فارسی در پوشش اخبار مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

تحلیل علیزاده از تحقیر راهپیمایی امروز توسط بی بی سی فارسیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار پستی در حساب توئیتر خود نسبت به پوشش مرام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شبکه فارسی بی بی سی فارسی واکنش نشان داد. بی بی سی فارسی امروز در حالی اخبار این مراسم را پوشش داد که با نشان دادن پلاکارد اعتراضی یکی از حاضران در مراسم راهپیمایی تلاش کرد حضور گسترده مردم و تجدید عهد آنان با انقلاب اسلامی را نادیده بگیرد.

این امر سبب شد تا علیزاده تحلیلگر سابق این شبکه به این تلاش بی بی سی فارسی برای کوچک شمردن حضور گسترده مردم انقلابی واکنش نشان دهد. او در حساب کاربری خود با اشاره به این خبر بی بی سی فارسی نوشت:

بی‌بی‌سی برای تحقیر راهپیمایی امروز، پلاکارد یک شهروند معترض را منتشر کرده. اما باید گفت این عکس، دقیقا همین عکس، دلیلی است که بخاطرش باید با سری افراشته به انقلاب افتخار کرد. ما ۲۵۰۰ سال جرات تخیل چنین تصویری را هم نداشتیم ولی امروز وسط میدان شهر می‌ایستیم و بلند اعتراض میکنیم

تحلیل علیزاده از تحقیر راهپیمایی امروز توسط بی بی سی فارسی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.