نشست خبری ویژه کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان برگزار شد

رئیس ستاد کنگره شهدای استان کرمان گفت: تا دیروز کل کشور درگیر مراسمات پیروزی انقلاب اسلامی بود به همین دلیل بحث کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان رسانه‌ای نشد، اما از امروز کار آن آغاز و پررنگ‌تر از قبل دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید کاظمی پور رئیس ستاد کنگره شهدای استان کرمان گفت: در طی ۲۰ سال گذشته کنگره‌های زیادی برگزار شده و ما باید بتوانیم از نظر جهت گیری به سمت و سویی برویم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

وی تصریح کرد: برای این کنگره ۶ رویکرد تعریف شده که بخشی از این برنامه‌ها با اعتبار بودجه درآمد اجرایی شد که این هفته رونمایی می‌شوند.

کاظمی پور اظهار کرد: بخشی از برنامه‌ها برای ادامه طی سال‌های آینده طی سنوات بعد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره حداقل ۵ سال اجرایی می‌شود گفت: برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از ۲۷ بهمن به صورت یک هفته همزمان با سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در کنار این نمایشگاه نیز برگزار می‌شود .

کاظمی پور افزود: این نمایشگاه‌ها در محل حسینیه ثارالله است و روز جمعه ۳ اسفند اختتامیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از دو ماه قبل هر هفته جلسه دو ساعته با دبیران کمیته‌ها کنگره در زمینه برنامه‌های پیشنهادی داشتیم و جمع بندی نهایی برنامه‌ها ارائه شده است.

کاظمی پور با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی کنگره از ۲۷ بهمن ماه آغاز می‌شود اظهار کرد: افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و ویژه برنامه ماهی در خاک به مدت ۱۰ شب در مصلی امام علی (ع)کرمان از جمله این برنامه‌ها است.
انتهای پیام/ی

افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کرمان

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار