تولید نسل سلمان در کرمان + صوت

سرپرست گروه همنوایی اشراق گفت: اثر دوم موسیقی گروه اشراق با نام نسل سلمان که در کرمان تولید شده است، همزمان با ۲۲ بهمن منتشر شد.

تولید نسل سلمان در کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مجتبی یداللهی سرپرست گروه هم آوایی اشراق گفت: دومین اثر استودیویی گروه اشراق با نام نسل سلمان، شعر زهرا امیرتیموری و ملودی و تنظیم علی افسری در کرمان تولید و همزمان با ۲۲ بهمن منتشر شد.

وی با بیان اینکه پیام ما در اثر نسل سلمان بیان" ما می‌توانیم" است و هدف ما تولید یک کار انگیزشی بوده است؛ بیان داشت: حرف ما این است که نسل سلمان و امثال حاج قاسم در نسل سوم انقلاب؛ یعنی: جوان ها، وجود دارد و آن‌ها ادامه دهنده همان مسیرند.

یداللهی با بیان اینکه گروه اشراق متشکل از ۵ نفرست که تاکنون دو اثر هم آوایی و استودیویی بغض تاریخ و نسل سلمان را تولید و منتشر کرده است، گفت: تصمیم داریم تولیداتمان را با توجه به مناسبت ها، برهه‌های زمانی مختلف و در بزنگاه‌هایی که اتفاق می‌افتد، به صورت مستمر تولید کنیم و پیاممان را از این طریق به مخاطبان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه این گروه از معدود گرو‌هایی است که با این مدل و سطح در استان کرمان آثاری را تولید می‌کند، افزود: بغض تاریخ، نقطه استارت خوبی داشت و از نسل سلمان هم بازخورد مناسبی گرفتیم و قطعا تولیدات بعدی جدی‌تر می‌شود.

در ادامه قطعه موسیقی نسل سلمان برای علاقمندان بارگذاری شده است.

انتهای پیام/س

 

تولید اثر دوم موسیقی گروه اشراق با نام نسل سلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار