انفجار مهیب گاز در شهرک پرواز+تصاویر

شامگاه امروز، انفجار گاز در شهرک پرواز روی داده و موجب رعب و وحشت ساکنان شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،موسوی مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز،با گزارش وقوع انفجار گاز در یک ساختمان دو طبقه در شهرک پرواز، آتش نشانان به محل انفجار اعزام شده‌اند و هم اکنون در حال عملیات و ایمن سازی محل حادثه هستند.

 

انفجار مهیب گاز در شهرک پرواز

 

وی با اشاره به شدت انفجار این حادثه گفت: شدت انفجار این حادثه به حدی بود که شیشه‌های ساختمان روبرو و مجاور شکسته و دچار خسارات شده اند.

 

انفجار مهیب گاز در شهرک پرواز


وی افزود: به علت ریزش ساختمان، تلاش گروه‌های امدادی آتش نشانی تبریز جهت بررسی و یافتن افراد احتمالی مدفون شده در زیر آوار همچنان ادامه دارد.

 

انفجار مهیب گاز در شهرک پرواز

 
محمد قلی‌زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز هم گفت : با تلاش تیم های عملیاتی آتش نشانی تبریز پیکر مرد فوت شده از زیر آوار کشف شد.
 
 
انفجار مهیب گاز در شهرک پرواز
 


وی ،در تشریح این خبر گفت: عملیات امدادی این سانحه پایان یافته و نیروهای آتش نشانی همچنان در محل حادثه در حال ایمن سازی محل حادثه هستند.

 

انفجار مهیب گاز در شهرک پرواز

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش ایثارگرانه تمام نیروهای عملیاتی آتش نشانی ، هلال احمر ، اورژانس، نیروی انتظامی و... که در جریان عملیات امدادی این حادثه همکاری داشتند، قدردانی می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

کشف پیکر فرد مدفون زیر آوار حادثه انفجار گاز در تبریز

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.