فعالیت ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان اردبیل

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از فعالیت ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، چراچی، معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل به وجود ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت در سطح استان اشاره کرد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد این جایگاه‌ها کمتر از ۴۰ مورد بوده که ما موفق شدیم برای افزایش رفاه و آسایش هموطنان جایگاه‌های جدید را به شکل مدرن اعم از سوخت و سی‌ان‌جی راه‌اندازی کنند.

وی استقبال مردم را از سی‌ان‌جی با هدف کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی و بهبود شرایط برای شهر سبز بیان کرد: ما جزو استان‌های پیشرو در مصرف گاز سی‌ان‌جی هستیم تا به نوعی آسیب‌های سوخت‌های دیگر به حداقل برسد.

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب و در توسعه و رونق جایگاه‌های سی‌ان‌جی در حال حاضر در استان اردبیل ۶۹ جایگاه دایر شده و به هموطنان ارائه خدمات می‌کند.

چراچی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل را شامل ۶ ناحیه و بزرگترین انبار نفت منطقه‌ای اردبیل به مساحت ۳۰ هکتار با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۳۶ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی اعلام و اظهار کرد: انبار نفت خلخال به مساحت ۱۰ هکتار و با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۸ میلیون لیتر و پارس‌آباد یک و نیم هکتار با ظرفیت ذخیره‌سازی ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر فعال هستند.

وی بیان کرد: در بخش حمل و نقل نیز سه شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و ۳۶ تک پیمان در این منطقه مشغول بکار هستند که مجموع نفتکش‌های آن‌ها ۲۱۴ دستگاه است.

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل به تامین سه فرآورده اصلی انبار نفت اردبیل اعم از بنزین موتور، نفت گاز و نفت سفید اشاره کرد و افزود: خط لوله انتقال نفت گاز انبار نفت اردبیل – سیکل ترکیبی گازی سبلان اردبیل به مسافت ۲۸ کیلومتر راه‌اندازی شده است.

چراچی در مورد جایگاه‌های اختصاصی عرضه سوخت نیز خاطرنشان کرد: در مجموع این منطقه دارای ۶۸ جایگاه اختصاصی پمپ بنزین و فروشندگی سکودار، ۵ فروشندگی متمرکز، یک جایگاه مرزی و تعداد ۳۰۵ فروشندگی شهری، روستایی و تعاونی است.

وی افزود: منطقه اردبیل دارای ۴۴ جایگاه تک منظوره و ۲۲ جایگاه دو منظوره سی‌ان‌جی است و ما در دو فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد سوخت‌گیری هواپیمائی را با هدف تامین سوخت باکیفیت و استاندارد و ذخیره‌سازی و تحویل به موقع آن به هواپیما شاهد هستیم.

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل به احداث ۶ باب نمازخانه بین راهی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در جایگاه‌های سی‌ان‌جی اشاره و اظهار کرد: تعداد ۱۰ باب سالن ورزشی در نقاط مختلف استان احداث شده و از سال ۹۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

چراچی در مورد سامانه هوشمند سوخت و ارائه خدمات پشتیبانی کارت هوشمند در ۲۱ دفتر بیان کرد: کارشناسان خدمات مهندسی و کنترل کیفیت منطقه اردبیل نسبت به اندازه‌گیری مواد نفتی در جایگاه‌ها اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

فعالیت 69 جایگاه سی ان جی در اردبیل

منبع: ایسنا
برچسب ها: سوخت ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.