آیت الله علوی گرگانی در دیدار معاون توسعه روستایی کشور:

انتظار می رود دولت برای رفع گرانی چاره‌اندیشی کند

آیت الله علوی گرگانی گفت:انتظار می رود دولت برای رفع گرانی چاره‌اندیشی کند،رفاه و امکانات حق مردم متدین ایران اسلامی است.

انتظار می رود دولت برای رفع گرانی چاره‌اندیشی کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید شامگاه چهارشنبه در دیدار امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با تاکید برمحرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای مردم و روستایی گفت: انتظار از دولت این است برای رفع گرانی چاره‌ای کنند، مردم در رنج اند و گرانی امان مردم را بریده است،امروز مسئولین نظام نسبت به مردم متدین ایران اسلامی مسئولیت سنگینی برای خدمت گذاری دارند.

وی افزود: مسئولین باید برای رفع گرانی و اشتغال تلاش بیشتری انجام دهند و کاری کنند که مردم متدین ایران اسلامی که رفاه و امکانات حق آن‌ها است، خوشحال شوند.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: این مردم در روز ۲۲ بهمن ثابت کردند که به نظام، انقلاب، رهبر انقلاب و ولایت، وفادارند و حیف این ملت است که از ناحیه مسئولین توجه به رفع گرانی و ایجاد شغل نشود.

این مرجع تقلید عنوان کرد: گرانی بر مردم فشار مضاعف آورده است. این طوری نیست که نشود این گرانی را از بین برد. می‌توان با همکاری و هم فکری به این مردم خدمت کرد و گرانی را رفع نمود.

 آیت الله علوی گرگانی افزود: مسئله گرانی بهانه‌ای بدست خارجی‌ها داده است و باعث خوشحالی آن‌ها شده است.

این مرجع تقلید گفت: در روایت است اگر عالمان دین و خدمت گزاران اصلاح شوند، امت هم اصلاح خواهند شد، چون مسئولیت جامعه بدست این دو گروه است.

انتهای پیام/ش

دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با آیت الله علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.